Συνεχίζει για τρίτη συνεχόμενη σεζόν η κωμική σειρά του ΑΝΤ1 με τίτλο «Πέτα τη Φριτέζα». Το κανάλι είναι ικανοποιημένο από το γεγονός πως απέναντι από τηλεοπτικά θηρία, όπως το «GNTM» ή το «Master chef» κρατιέται σε πολύ υψηλά επίπεδα.

Έγκριση για την επόμενη σεζόν παίρνουν και οι «Άγριες Μέλισσες», αλλά και το «Καφέ της Χαράς».

Tv Εθνος