Και την επόμενη τηλεοπτική χρονιά  θα συνεχίσει η προβολή του πετυχημένου σήριαλ του ΑΝΤ1 "Οι Συμμαθητές".Το κανάλι αν και αποφάσισε να μην δώσει πράσινο φως σε 2ο κυκλο με ελληνικό σενάριο αλλά να τελειώσει αυτά που αρχικά συμφωνήθηκαν θα το βγάλει την επόμενη χρονιά σε διαφορετική μορφή. Έτσι σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του TVNEA.COM η σειρά από καθημερινή θα γίνει εβδομαδιαία.. Έτσι απο τον Οκτώβριο οι Συμμαθητές θα παίζουν μια φορά την εβδομάδα...

Για παρατηρήσεις, σχόλια,επικοινωνήσετε μαζί μου μέσα απο τα Social media:
Κάνε με φίλο σου στο Facebook: Giorgos Pasxalidis (κλικ πάνω στο όνομα)
Ακολουθείστε με στο Twitter:@Pasxal_tvnea