Σύμφωνα με πληροφορίες που μόλις μεταδόθηκαν από την εκπομπή ''Πολύ μπλα μπλα'', η Έλλη Στάη θα είναι η νέα παρουσιάστρια του κεντρικού δελτίου της ΝΕΤ που προβάλλεται κάθε βράδυ στις 21.00. Η πρώτη εμφάνιση της Έλλης Στάη στους τηλεοπτικούς μας δέκτες θα είναι στα μέσα Γενάρη, ενώ η  συνεργασία της προκατόχου της, Ρίτσας Μπιζόγλη, με την ΕΡΤ κατά πάσα πιθανότητα θα συνεχιστεί από άλλο πόστο.