Επιστροφή στον αέρα;


Μια νέα αρχή φαίνεται να κάνει (αργά αλλά σταθερά) στον χώρο των ΜΜΕ ο Περισσός. Έχουν περάσει 6 χρόνια από τότε που το ΚΚΕ πούλησε στον Φίλιππο Βρυώνη την «Ραδιοτηλεοπτική Α.Ε.», η οποία λειτουργούσε τον 902 TV (νυν Open) και τον 902 Αριστερά στα FM (νυν Παραπολιτικά 90.1), ενώ εδώ και 4 χρόνια έχει διακόψει τη λειτουργία του και το πιεστήριο του κόμματος, η «Τυποεκδοτική». 

Παρόλα αυτά όμως στον Περισσό δεν αποχώρησαν εντελώς από τον χώρο των media, και κάνουν κινήσεις ανασύνταξης.Ο 904 Αριστερά στα FM της Θεσσαλονίκης, το portal 902.gr, τα σήματα και το αρχείο του ραδιοφώνου και της τηλεόρασης του 902 έχουν μεταβιβαστεί/παραχωρηθεί από το κόμμα στην εταιρεία «Τηλενημερωτική Α.Ε. - Διαδίκτυο - Πληροφόρηση». Σύμφωνα με το ΓΕΜΗ το ΚΚΕ κατέστη (επίσημα) μοναδικός μέτοχος της εταιρείας τον Νοέμβριο του 2013, τρεις μήνες μετά από την πώληση του 902, κι έναν μήνα αργότερα άλλαξαν βασικά άρθρα του καταστατικού της όπως η επωνυμία της (παλιά λεγόταν «Μινιπράισφον Α.Ε. και overclock.gr»), η έδρα της, ο σκοπός της και διατάξεις που αφορούν τις μετοχές και το διοικητικό της συμβούλιο. 

Η «Τηλενημερωτική» εδρεύει στα γραφεία του ΚΚΕ στο Μεταξουργείο, και έχει ως σκοπό μεταξύ άλλων την «ίδρυση, εγκατάσταση, λειτουργία και αγορά τηλεοπτικών και ραδιοφωνικών σταθμών στην Ελλάδα», την εμπορία προϊόντων κινητής και σταθερής τηλεφωνίας και την δραστηριοποίηση στο internet. Κάθε χρόνο μάλιστα, από το 2014, γίνονται διαδοχικές αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου στην εταιρεία. Στα εντός της Αθήνας γραφεία του ΚΚΕ είναι δηλωμένη και η έδρα του 904 Αριστερά στα FM, τουλάχιστον από τον περασμένο Φεβρουάριο σύμφωνα με το ΕΣΡ, κι όχι σε εκείνα της Θεσσαλονίκης όπως συνέβαινε μέχρι τώρα. 

Τι σημαίνουν όλα αυτά; Θα ξαναβγεί, άραγε, ο 902 στα FM της Αθήνας ή στην τηλεόραση;

ΑΠΟ : E-tetradio

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια