Breaking News

Δημοσιογράφος από το «Πρώτο Θέμα» κατηγορεί το «Πρωινό» για «κλοπή»


 Ο κλέψας του κλέψαντος έγινε με την είδηση που έβγαλε η ηλεκτρονική σελίδα της εφημερίδας για την τουρίστρια στη Μύκονο που πλήρωσε 600 ευρώ για μια μερίδα καβουροπόδαρα

Ο δημοσιογράφος Φρίξος Δρακοντίδης θίγει το γνωστό πρόβλημα της αναπαραγωγής ρεπορτάζ από τις τηλεοπτικές εκπομπές χωρίς αναφορά στην πηγή, και το χάος που ακολουθεί μια «κλεμμένη» είδηση… Αφορμή το αποκλειστικό του ρεπορτάζ για την Αμερικανίδα τουρίστρια στη Μύκονο που πλήρωσε 600 ευρώ για δυο κοκτέιλ και μια μερίδα καβουροπόδαρα! Το συγκεκριμένο ρεπορτάζ έπαιξε σχεδόν σε όλα τα ΜΜΕ… Κοινώς έγινε (αυτό που λέμε στα ελληνικά) viral!

Η εκπομπή του ΑΝΤ1 «Πρωινό» όμως «δανείστηκε» την είδηση, αλλά χωρίς καμία αναφορά στην πηγή!

Συγκεκριμένα λοιπόν γράφει ο Φρίξος Δρακοντίδης στα κοινωνικά δίκτυα με παροιμιώδη ψυχραιμία: «Το “Πρωινό” …δανείζεται ρεπορτάζ από το protothema.gr και το παρουσιάζει σαν να είναι δικό του. Βγαίνει αγχωμένος on air ο ρεπόρτερ και δεν ξέρει πως να το χειριστεί. Μια λέει για καβουροσαλατα , μια για καβουροποδαρα, τέλος πάντων τα κάνει σαλάτα και μετά έρχονται τα άλλα sites να αναπαράγουν την είδηση, επικαλούμενα “ρεπορτάζ του Πρωινού”». Τα συμπεράσματα δικά σας!

enimerosi24.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια