H Τίνα Μεσσαροπούλου αποκλειστικά στο tvnea.com:«Όταν είναι όλοι ενοχλημένοι μαζί σου, τότε μάλλον κάτι κάνεις καλά »

 


Η Τίνα Μεσσαροπούλου είναι σίγουρα από τα πρόσωπα που οι λάτρεις του τηλεοπτικού ρεπορτάζ τη γνωρίζουν καλά. Το χαρακτηριστικό της είναι ότι δεν διστάζει να πει και να γράψει αυτό που σκέφτεται. Το tvnea.com τη συνάντησε και είπαμε πολλά...


Πώς ξεκίνησε η ενασχόλησή σας με τη δημοσιογραφία;

Από πολύ νωρίς, όταν ήμουν ακόμα φοιτήτρια στη γαλλική φιλολογία. Ούσα φοιτήτρια, ξεκίνησα δόκιμη στην εφημερίδα "Η Απογευματινή" το 1999. Ήθελα να ξεκινήσω από πολύ νωρίς στις εφημερίδες, διότι τότε ήταν και πολύ ανταγωνιστικά τα πράγματα στον τύπο. Πήγαινα το πρωί στο πανεπιστήμιο, το μεσημέρι έκανα μαθήματα γαλλικών στα παιδιά και το απόγευμα στην εφημερίδα. Ξεκίνησα από το διεθνές ρεπορτάζ διότι μιλούσα 4 ξένες γλώσσες. 

Το τηλεοπτικό ρεπορτάζ πώς προέκυψε;

Όταν τελείωσα το πανεπιστήμιο το 2002, έφυγα και έκανα ένα μεταπτυχιακό πάνω στη δημοσιογραφία στην Αγγλία. Ζήτησα ένα χρόνο άδεια άνευ αποδοχών. Παρόλο που υπήρχαν αντιδράσεις από την εφημερίδα για αυτό, εγώ επέμεινα και τελικά την πήρα την άδεια. Δύο μήνες πριν τελειώσει το μεταπτυχιακό, με πήρε τηλέφωνο ο τότε διευθυντής της "Απογευματινής" και με ρωτά αν μπορώ να γυρίσω νωρίτερα. Είχε φύγει ο συντάκτης που έκανε το τηλεοπτικό ρεπορτάζ και μου ζήτησε να το αναλάβω εγώ. Τα συμφωνήσαμε, περίμεναν 15 μέρες για να γυρίσω και μεταπήδησω στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ. 

Τι διαφορά έχει το τότε τηλεοπτικό ρεπορτάζ με το τώρα;

Το "όπλο" για έναν νέο δημοσιογράφο είναι η ατζέντα και τα τηλέφωνα που έχει. Τώρα αυτό είναι πολύ εύκολο με τα social media γιατί στέλνεις ένα μήνυμα και τον βρίσκεις αυτόν που θες. Όταν ξεκίνησα, ήμουν και η πιο νέα που έγραφε τηλεκριτική και αυτό ίσχυε και μέχρι πρότινος. Όταν ξεκίνησα να κάνω τηλεκριτική, απέναντι στις άλλες εφημερίδες υπήρχαν μεγαθήρια, όπως η  Γκολεμά, η Πετρούτσου,η Διαμαντάκου. Μιλάμε για ιερά τέρατα του χώρου. Το δύσκολο ήταν ότι κάθε μέρα έπρεπε να γεμίζεις μία σελίδα εφημερίδας με θέματα διαφορετικά, συν του ότι έπρεπε να έχεις υπό την εποπτεία σου ανθρώπους διότι ήμουν και η προϊσταμένη του συγκεκριμένου τμήματος. Οι συνθήκες του τότε είναι πολύ διαφορετικές από αυτές που ζούμε τώρα. Τότε, έπρεπε να πάμε στο Ε.Σ.Ρ, να περιμένουμε να τελειώσει η σύσκεψη και μετά να μάθουμε τις αποφάσεις για να τις γράψουμε. 

Το μετανιώσατε ποτέ που εγκαταλείψατε τη διδασκαλία των γαλλικών;

Μέχρι και που έφυγα και από την Αγγλία, αλλά και μετά έκανα μαθήματα γαλλικών στα παιδιά και μάλιστα με επιτυχία αφού είχα στείλει και πολλούς μαθητές μου να σπουδάσουν στη Γαλλία. Στη συνέχεια, κατάλαβα ότι δεν είχα το χρόνο να συνδυάσω και τις δύο αυτές δουλειές και το εγκατέλειψα αλλά δεν το μετάνιωσα ποτέ. Όσο το έκανα, το αγαπούσα αλλα δεν θεώρησα ποτέ ότι θα ήθελα να είναι αυτή η κύρια δουλειά μου. 

Και η τηλεόραση στην πορεία πώς προέκυψε;

Η πρώτη μου επαφή με την τηλεόραση ήταν η εκπομπή "Mega Σαββατοκύριακο" με τους Ιορδάνη Χασαπόπουλο και Εριφύλη Μαρωνίτη. Έκανα καλλιτεχνικό ρεπορτάζ, αλλά δεν άντεξα πάνω από 1,5 μήνα διότι δεν προλάβαινα με την εφημερίδα. Έπειτα, προέκυψε το "Κους Κους"  που με πρότεινε η Άλκηστις Μαραγκουδάκη. Πιο πριν είχα την εμπειρία ούσα καλεσμένη σε αρκετές εκπομπές. Βοηθούσε το ότι ήμουν μικρή, τα έλεγα και ότι ήμουν και νόστιμη, ώστε να έχω προτάσεις να βγαίνω σε εκπομπές ως καλεσμένη τόσο σε ψυχαγωγικές εκπομπές, όσο και σε πολιτικές. 



Βιώσατε ηλικιακό ρατσισμό;

Σίγουρα στην αρχή υπήρξαν καχύποπτα βλέμματα, αλλά πολύ γρήγορα κέρδισα το σεβασμό από τους συναδέλφους μου. Με τον χαρακτήρα μου και την συμπεριφορά μου, κατάφερα να είμαι υπολογίσιμη ανάμεσα στους συναδέλφους μου. 

Τηλεόραση, ραδιόφωνο και εφημερίδες-περιοδικά. Σε ποια σειρά θα τα κατατάσσατε στην προτίμησή σας;

Το ραδιόφωνο ήταν από τις πρόσφατες αγάπες.Ήταν το μόνο μέσο που δεν είχα κάνει και ομολογώ ότι το λάτρεψα. Αν μου ζητούνταν να τα βάλω σε σειρά, νομίζω θα έβαζα πρώτο το γράψιμο διότι αυτή η αγάπη δεν τελειώνει ποτέ. Ακόμα και τώρα που δεν γράφω σε εφημερίδες ή περιοδικά, υπάρχει το site οπότε δεν έχω σταματήσει να γράφω και χαίρομαι που δεν έχω και κάποιον πάνω από το κεφάλι μου. Στη δεύτερη θέση θα έβαζα την τηλεόραση και στην τρίτη το ραδιόφωνο. 



Σας λείπει η εποχή των περιοδικών;

Δεν μου λείπουν τα περιοδικά, όσο μου λείπει η εφημερίδα. Δύσκολα, όμως, θα γυρνούσα στην εφημερίδα διότι πλέον έχουν αλλάξει τα ωράρια μου. Πρέπει να έχεις συνέχεια ρεπορτάζ. Αντίθετα,η ύλη του περιοδικού για μένα ήταν πολύ εύκολη, διότι δεν υπήρχε πίεση του χρόνου. 

Μπορείτε να θυμηθείτε τη μεγαλύτερη τηλεοπτική είδηση που βγάλατε;

Γενικώς, θεωρώ ότι έχουν βγει αρκετές αποκλειστικές ειδήσεις από μέσα και μάλιστα πολλές από αυτές διαψεύστηκαν αρχικά και μετά επιβεβαιώθηκαν.

Υπάρχει διαφορά στο ρεπορτάζ όταν λέγεται στην τηλεόραση από ότι όταν είναι σε γραπτό λόγο;

Καμία διαφορά δεν εντοπίζω. Και τα δύο είναι δημοσιογραφία, η οποία απαιτεί να έχεις πρόσβαση στις σωστές πηγές. 



Το ότι εργάζεστε σε έναν τηλεοπτικό σταθμό επηρεάζει το ρεπορτάζ;

Γενικότερα, δεν έχω επηρεαστεί γιατί το κάνω πολλά χρόνια αυτό, αφού στην τηλεόραση είμαι από το 2009. Θεωρώ ότι είμαι ένας άνθρωπος που φροντίζω να είμαι αντικειμενικός, όσο συμβαίνει όταν εργάζομαι σε ένα μέσο. Όλα λέγονται με τον σωστό τρόπο.  Όταν μαθαίνω κάτι, ακόμα και αν είναι δυσάρεστο για τον σταθμό που δουλεύω, το γράφω. Το ρεπορτάζ είναι ρεπορτάζ. 

Δυσαρέσκεια ομως υπάρχει από το κανάλι σε τέτοιες περιπτώσεις;

Δυσαρέσκεια πάντα θα υπάρχει, τόσο από το ίδιο το κανάλι, όσο και από άλλα. Και όταν είναι όλοι ενοχλημένοι μαζί σου, τότε μάλλον κάτι κάνεις καλά. 

Είναι φέτος μία δύσκολη σεζόν;

Κάθε φορά λέμε ότι αυτή είναι η πιο δύσκολη σεζόν, αλλά νομίζω ότι φέτος αυτό ισχύει. Είναι η πιο ανταγωνιστική σεζόν, δεν θυμάμαι άλλοτε 7 κανάλια να έχουν ταυτόχρονα δυνατό πρόγραμμα και να αντιπάλονται το ένα το άλλο με τέτοια δύναμη. Ακόμα και η ΕΡΤ είναι ανταγωνιστική. 

Έχει ελπίδες η ΕΡΤ να "χτυπήσει" πρωτιά;

Αν συνεχίσει η ΕΡΤ με τέτοια θέρμη και έχει πρόγραμμα, θα αποδώσει καρπούς. Αν θυμηθείς το STAR για πολλά χρόνια ήταν ένα μικρό κανάλι, περιορισμένης δυναμικής, και έχει φτάσει τώρα να "χτυπάει" πρωτιές. Χρειάζεται υπομονή και επιμονή για να πετύχει κάτι. Τα παραδείγματα είναι πολλά, όπως οι "Κου Κου", η Ζήνα, το "Αλ τσαντίρι νιουζ", το "Ράδιο Αρβύλα", το "Δέστε τους" και πολλά ακόμα.

 Αυτό έχει πολύ ενδιαφέρον σασπένς και έτσι προκύπτουν και ενδιαφέροντα ρεπορτάζ. Εκεί που γίνεται ο κακός "χαμός" και υπάρχει αδρεναλίνη είναι το ποιες εκπομπές κόβονται και ποια πρόσωπα θα κάνουν μεταγγραφή. Κανείς δεν χαίρεται με τα κοψίματα, αλλά καλώς ή κακώς αυτό είναι στη φύση του ρεπορτάζ. Σε κανέναν δεν είναι ευχάριστο, αλλά όλοι κάνουμε μία δουλειά. 

Φέτος παρατηρούμε να υπάρχει σε εκπομπές έντονο το στοιχείου του τηλεοπτικού ρεπορτάζ

Το τηλεοπτικό ρεπορτάζ πάντα πουλάει. Ακόμα και άνθρωποι που δεν ασχολούνται με το τηλεοπτικό ρεπορτάζ, ασχολήθηκαν. Είναι σίγουρος χρόνος αυτό το ρεπορτάζ και μπορεί να προκαλέσει ίντριγκα επειδή έχει να κάνει με γνωστά πρόσωπα.



Στο "Happy Day" βλέπουμε ότι δεν περιορίζεστε στο τηλεοπτικό ρεπορτάζ αλλά συμμετέχετε σε όλη τη διάρκεια της εκπομπής. 

Είμαι δημοσιογράφος, άρα διαθέτω ένα δημοσιογραφικό ένστικτο και μία αντίστοιχη δεοντολογία. Έτσι, λειτουργώ στην εκπομπή. Δεν έχω στο "Happy Day" την ιδιότητα της τηλεοπτικής συντράκτριας αλλά αυτή της δημοσιογράφου. Είμαστε και από τις λίγες εκπομπές που δεν βγάζουμε κάθε μέρα τηλεοπτικά ρεπορτάζ που θα μπορούσαμε να είχαμε και 10 θέματα. Δεν είναι αυτοσκοπός το τηλεοπτικό ρεπορτάζ για μένα στην εκπομπή. Μάλιστα, έχει τύχει να προλογίσουμε αποκλειστικό τηλεοπτικό θέμα στην έναρξη της εκπομπής και να προλάβει να το ψάξει κάποια ανταγωνιστική εκπομπή και να το προβάλλει. Επίσης, βάζουμε αρκετό "φρένο" σε θέματα, όπως εγκυμοσύνες, γάμους,σχέσεις. Για παράδειγμα, την εγκυμοσύνη των γυναικών των Τανιμανίδη και Λιανού την είχα ως ειδήσεις καιρό τώρα, αλλά δεν τις βγάλαμε γιατί είναι πολύ ευαίσθητα θέματα. 

Είχατε ποτέ εμμονή με τα αποκλειστικά;

Ευτυχώς δεν έχω βρεθεί ποτέ στη δύσκολη θέση να κριθεί η δουλειά μου από το πόσα αποκλειστικά θα βγάλω. Δεν είχα τέτοιες πιέσεις και ίσως αυτό οφείλεται στο ότι  κυρίως ηγούμουν σε ομάδες. Δεν είχα ποτέ έμμονη ιδέα με τα αποκλειστικά, ευτυχώς δεν έχω ανασφάλειες σε τέτοια θέματα. 

Σε "μπανανόφλουδες" έχετε πέσει ποτέ;

Πολλές φορές εν γνώσει μου να το ξερω, αλλά για άλλους λόγους να αφήνω να με χρησιμοποιούν. Το κάνω επειδή μπορεί να θέλω να μάθω κάποια άλλη είδηση που ισχύει, μέσα από αυτό που θέλει να μου "πουλήσει". Πλέον, είμαι παλιά καραβάνα και μπορώ να τα εντοπίζω αυτά και να κινούμαι αναλόγως. 

Οι σχέσεις σας με τα γραφείου τύπου ποια είναι;

Τα γραφεία τύπου τα έχω ζήσει από τις καλές μέχρι τις χειρότερες εποχές, με ανθρώπους που έδιναν μαθήματα και με ανθρώπους ήταν παραδείγματα προς αποφυγή. Είναι μία σχέση περίεργη που πρέπει να είναι μία στο καρφί και μία στο πέταλο. Δεν πρέπει να έχεις κακή σχέση μαζί τους, αλλά και το να μην έχεις είναι παράσημο. Η δημοσιογραφία δεν γίνεται μέσα από αυτά. Πολλές φορές μου έχουν διαψεύσει γραφεία τύπου κάποιες ειδήσεις που στο τέλος επιβεβαιώθηκαν. Έχω έρθει σε πολύ μεγάλες αντιπαραθέσεις με στελέχη σε αυτά τα τμήματα, αλλά έχω και αναπτύξει ισχυρούς φιλικούς δεσμούς.

Ποια είναι τα μυστικά του επαγγέλματος;Τι συμβουλές θα δίνατε σε κάποιον τηλεοπτικό συντάκτη;

Είναι πολύ σημαντικό να μπορείς να διαβάζεις και να γράφεις το πρόγραμμα στα περιοδικά. Έχω γράψει άπειρα προγράμματα και έχω περάσει πάμπολλες αλλαγές.  Οι περισσότεροι στη γενιά μου, αλλά και σήμερα το σνομπάρουν και το θεωρούν μία άκρως τυπική διαδικασία.  Από εκεί όμως μπορούν να προκύψουν σημαντικές τηλεοπτικές ειδήσεις. Ένα δεύτερο σημαντικό στοιχείο του τηλεοπτικού ρεπόρτερ είναι να μπορεί να διαβάζει καλά τα social media, διότι ένα μεγάλο μέρος των ειδήσεων, πλέον, βγαίνουν από εκεί. 



Πώς τη βλέπετε τη φετινή σεζόν στο "Happy Day";

Είμαι στο "Happy Day" για 4η χρονιά και περνάμε καλά. Μπορεί να έχουν υπάρξει και δύσκολες μέρες,  διότι είμαστε από τις λίγες εκπομπές που επηρεάζονται από την επικαιρότητα. Πέρυσι στον κορονοιό, ταλαιπωρηθήκαμε πολύ. Είναι μία εκπομπή που "πατά" ανάμεσα σε δύο ζώνες και βάλλεται απο παντού. Ένα πολύ δυνατό θέμα επικαιρότητας, θα μεταφέρει τηλεθεατές στις απέναντι ενημερωτικές εκπομπές. Είμαστε πολύ χαρούμενοι που το "Happy Day" σημειώνει υψηλά νούμερα τηλεθέασης σε μία τόσο ανταγωνιστική ζώνη και με έναν ALPHA να μην διανύει την καλύτερη χρονιά του. 

Υπάρχει περίπτωση του χρόνου το "Happy Day" να αλλάξει ζώνη;

Νομίζω ότι η Σταματίνα το απάντησε ότι αυτή τη στιγμή ότι δεν υφίσταται κάτι τέτοιο. Κάτι που έχει "χτιστεί" τόσα χρόνια δεν είναι καλή κίνηση να το "χαλάσεις". Δεν υπάρχει λόγος να ρισκάρεις να καταστρέψεις μία τόσο πετυχημένη ζώνη. 

Για ποιο λόγο θα αφήνατε την εκπομπή;

Από το "Happy Day" θα έφευγα μόνο αν κουραζόμουν. Δεν το βλέπω ως δουλειά γιατί περνάω καλά. Καλώς εχόντων των πραγμάτων θα είμαι και του χρόνου στο "Happy Day", γιατί έχω συμβόλαιο με τον ALPHA και για τη νέα σεζόν. Θέλω να είμαι στο "Happy Day" γιατί εκεί περνάω καλά. Θα ήταν πολύ τιμητικό να μου γίνει μία πρόταση να μεταφερθώ σε μία άλλη ζώνη, αλλά εγώ για το "Happy Day" συμφώνησα. 

Έχετε πει πιο πολλά "όχι" από ότι "ναι";

Η πορεία μου εμένα ήταν πολύ ομαλή, προσεκτική και αργή. Έχω πει "όχι" σε πολλά λεφτά, συν το γεγονός ότι δεν είναι και αυτοσκοπός μου να είμαι στην τηλεόραση, αν και το μέσο το αγαπώ και είναι μαγικό. Έχω πει περισσότερα "οχι" από ότι "ναι". Δεν το μετάνιωσα γιατί φροντίζω να κάνω πολύ προσεκτικές κινήσεις και να μην ενθουσιάζομαι.



Είχατε το όνειρο ποτέ της κεντρικής παρουσιάστριας;

Σε αυτή τη δουλειά νικητές είναι αυτοί που έχουν διάρκεια και αυτός είναι ο αυτοσκοπός μου. Δόξα τω θεώ από θέσεις και τίτλους, έχω πάρει αρκετούς. Δεν μου λέει κάτι. Το σημαντικό είναι να αισθάνεσαι ότι είσαι καλός σε αυτό που κάνεις και ότι προσφέρεις σε ένα σύνολο. Το να γίνω κεντρική παρουσιάστρια και σε μισή σεζόν να μην υπάρχω, δεν μου λέει κάτι. Το θέμα είναι σε αυτό που κάνεις να θεωρείσαι αυθεντία. 

Υπάρχουν εξαιρετικά δεύτερα βιολιά στην τηλεόραση;

Υπάρχουν αρκετοί. Για παράδειγμα, ο Κώστας Τσουρός είναι πολύ δυνατός και κάνει ωραίες συνεντεύξεις. Το ίδιο ισχύει και για τον Τάσο Τεριάκη που κάνει πολύ ωραία αφιερωματικά βίντεο. Κάθε εκπομπή θα ήθελα τέτοια πρόσωπα στο δυναμικό της. Σε γενικές γραμμές, είναι πολύ σημαντικά τα δεύτερα βιολιά σε μία εκπομπή. Την επιτυχία την κάνουν οι ομάδες και αν δεν υπάρχουν τα δεύτερα βιολιά δεν μπορούν να υπάρξουν τα πρώτα. 

Τι ένστικτο έχετε για την επιστροφή της Ελένη Μενεγάκη στην τηλεόραση;

Η Ελένη Μενεγάκη θα κάνει τον σταυρό της που φέτος απουσιάζει από τα τηλεοπτικά. Δύο είναι τα στρατόπεδα που τη διεκδικούν, το Mega και ο ANT1. Δεν μπορώ να ξέρω που θα καταλήξει γιατί μπορεί η Ελένη να κάνει την ανατροπή από εκεί που δεν το περιμένουμε. Μέχρι τελευταία στιγμή, κανένας δεν μπορεί να προβλέψει που θα πάει. 



Πώς σχολιάζετε την επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα στην πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1;

Η επιστροφή του Γιώργου Λιάγκα στο πρωινό ήταν μία σανίδα σωτηρίας και για τον ίδιο και για τη Φαίη Σκορδά. Είναι μία κίνηση ανασύνταξης, που δεν είναι αποτέλεσμα του ότι "Νικήσαμε και πάμε μαζί". Στην αρχή, έκανε ένα πολύ μεγάλο θόρυβο και τώρα αρχίζει στα νούμερα να καταλαγιάζει. Να δούμε που θα κάτσει. Τέτοιες κινήσεις είναι εντυπωσιασμού και πυροτεχνήματα. Εγώ δεν πιστεύω σε αυτές τις κινήσεις. 

Ακούγεται ότι ο ALPHA μετά την αποτυχία του "Battle of the couples" θα κάνει καθολική στροφή στη μυθοπλασία.

Δεν ξέρω τι θα γίνει, αλλά κανένα κανάλι δεν έχει κάνει καθολική στροφή στη μυθοπλασία. Όλα έχουν λίγο από όλα. Ακόμα και το STAR τοποθέτησε μυθοπλασία στην prime time του. Δεν σημαίνει ότι ένα κανάλι δεν θα κάνει το "Bachelor", επειδή απέτυχε το "Battle of the couples". Σε γενικές γραμμές, πάντως,  εναλλαγές στην κατάταξη  των καναλιών πρέπει να υπάρχουν γιατί τα κανάλια πρέπει να εξελίσσονται. Πρέπει πολλές φορές να πιάσεις "πάτο", για να ανέβεις ξανά ψηλά.  Πολλά κανάλια για χρόνια ήταν σε πολύ χαμηλά επίπεδα και μετά ανέβαιναν ξανά. 



Το OPEN βγάζει φέτος μια εικόνα εγκατάλειψης;

Το OPEN είναι ένα κανάλι που φαίνεται ότι δεν έχει χρήματα για να εξασφαλίσει ένα πρόγραμμα στην prime time του. Από την άλλη, μπορεί και να είναι σωστή κίνηση, καθώς υπάρχουν κανάλια που έριξαν χρήματα και κάνω μονοψήφια. Έγινε μία κίνηση επένδυσης με τους "Ράδιο Αρβύλα" και τους βγήκε. Και πλέον δεν υπάρχει και η δικαιολογία ότι ένα πρόσωπο ή πρόγραμμα δεν κάνει νούμερα, επειδή είναι σε ένα μικρό κανάλι. Αυτό το διαψεύδουν οι "Αρβύλα", ο Μουτσινάς πριν δύο χρόνια, η Μαυραγάνη, το "Κόκκινο Ποτάμι" και πολλά άλλα προγράμματα. Έχει τελειώσει αυτό το άλλοθι που πολλοί χρησιμοποιούσαν για χρόνια. 



Θα έρθουν και νέες μεταγραφές στο συγκεκριμένο κανάλι;

Δεν ξέρω αν το OPEN έχει διάθεση να "ρίξει" χρήματα για να κάνει νέες μεταγραφές. Δεν νομίζω ότι υπάρχει αυτή τη στιγμή κάτι τέτοιο. 

Να περιμένουμε βόμβες άμεσα;

Αν η Φαίη φύγει, έρθει η Ελένη και η Μπεκατώρου αλλάξει κανάλι, τότε μιλάμε για μεταγραφές-βόμβα. Το ίδιο ισχύει και για άλλα πρόσωπα όπως ο Σρόιτερ, ο Χατζηνικολάου. Είναι κάποια πρόσωπα που αποτελούν κινούμενες βόμβες για το τηλεοπτικό ρεπορτάζ. 

Τίθεται κάποιο θέμα από τα πρόσωπα που αναφέρατε;

Η Φαίη υποστηρίζει ότι δεν τελειώνει το συμβόλαιο της , αλλά εγώ ξέρω κάτι άλλο. Ο Λιάγκας έδωσε παράταση στην εκπομπή ένα εξάμηνο, όχι μίας δεύτερης σεζόν. Δεν θεωρώ τίποτα σίγουρο.

Που να περιμένουμε αλλαγές;

Θα έχει ένα ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με τα κεντρικά δελτία ειδήσεων των OPEN-MEGA, που θα έχουμε σίγουρα αλλαγές εκεί. 

Μπορεί να δούμε τον Νίκο Ευαγγελάτο στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του Mega;

Δεν νομίζω ο Ευαγγελάτος να δεχθεί να μετακινηθεί στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων, όσο και να επιμείνει το κανάλι. Βέβαια, η επιτυχία του δημιουργεί ένα πρόβλημα στο κεντρικό δελτίο, καθώς θεωρείται ότι πολλοί βλέπουν το μαγκαζίνο του και όχι το δελτίο αργότερα.

Την πτώση των "ΚουΚου" φέτος πώς τη σχολιάζετε;

Είναι θέμα που οι "ΚουΚου" μετά από 4 χρόνια δεν έχουν στήσει το δικό τους κοινό και που η επιτυχία τους εξαρτάται από το πως θα πάνε τα προγράμματά του στην prime time. Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε αν θα έχουμε και εκεί αλλαγές. 



Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
"Κριτικός" τηλεόρασης που μισθωδοτείται από κανάλι. Αντικειμενικότερα δεν γίνεται.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αντιπαθέστατη μεν αλλά...ωραία συνέντευξη απο το ''Tvnea'' δε. :-)