ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ: Ζευγάρια για...κλάματα, προβλήματα στον ΣΚΑΙ, αλλαγές στον ΑΝΤ1 και ο «Τροχός» στα καλύτερα του


Δευτέρα πάλι σήμερα και το ΤΗΛΕΒΑΡΟΜΕΤΡΟ είναι εδώ, για να σχολιάσει όλα τα ups ( ⬆️ ) και τα downs ( ⬇️  ) της τηλεοπτικής επικαιρότητας, αλλά και ό,τι άλλο μας έκανε εντύπωση την εβδομάδα που πέρασε ( ↕️ )
.


⬇️Ενώ λοιπόν τα κρούσματα του κορονοϊού διπλασιάζονται καθημερινά, στον Alpha έκανε πρεμιέρα το «Battle of the couples», αν και απ’ ότι φαίνεται λίγοι ήταν εκείνοι που το κατάλαβαν. Και μπορεί συνήθως να λέμε ότι δεν μπορείς να κρίνεις ένα πρόγραμμα από την πρώτη εβδομάδα, ωστόσο με τέτοια τραγικά νούμερα η παρτίδα δύσκολα σώζεται. Ποτέ μην λες ποτέ βέβαια, εδώ έγινε ο Βασιλάκος παρουσιαστής. Για να λέμε πάντως την αλήθεια, το πρόβλημα δεν είναι ούτε ο «δυσλεκτικός» εργένης, ούτε το χαμηλό επίπεδο των παικτών…άλλωστε και η trash τηλεόραση χρειάζεται που και που, όπως χρειάζεται και το junk food ή το αλκοόλ σε μια ισορροπημένη διατροφή. Το πρόβλημα με το «Battle of the couples» είναι ότι παρά τις όποιες προσπάθειες, είναι απλά βαρετό. Οι δοκιμασίες δεν έχουν κανένα ενδιαφέρον, οι διαγωνιζόμενοι φαίνονται όλοι ίδιοι…σαν μπύρα χωρίς αλκοόλ ένα πράγμα.


↕️Όπως φαίνεται πάντως από την πορεία του ριάλιτι αγάπης, μόνο σοφή μπορεί να θεωρηθεί η επιλογή του ΑΝΤ1 να τοποθετήσει την «Φάρμα» κάθε Παρασκευή και Σάββατο. Με το «Survivor» να απουσιάζει από τον ανταγωνισμό, το μόνο ομοειδές πρόγραμμα που θα έχει να αντιμετωπίσει ο ΑΝΤ1 είναι το «MasterChef», το οποίο έχει σαφώς μικρότερη δυναμική σε σχέση με τις προηγούμενες σεζόν. Υπάρχουν βέβαια πολλοί που προβλέπουν ότι με δύο επεισόδια την εβδομάδα, το ριάλιτι του ΑΝΤ1 δεν θα καταφέρει να «χτίσει» κοινό και θα περάσει γρήγορα στην τηλεοπτική αφάνεια. Το καστ πάντως προκαλεί έκπληξη, αφού έχουμε μία μίξη από αρκετά γνωστούς celebrities (πχ Τζώρτζογλου, Ιατρόπουλος), μαζί με ξεχασμένους παίκτες ριάλιτι και ανθρώπους της διπλανής πόρτας. Σίγουρη συνταγή για ξεκατινιάσματα, όπως καταλαβαίνετε…


⬆️Και θα μείνουμε λίγο ακόμα στο στρατόπεδο του Αμαρουσίου, αφού την προηγούμενη εβδομάδα έφτασε στα αυτιά μας η είδηση ότι η εκπομπή «Χιούστον το λύσαμε» ρίχνει πρόωρα αυλαία. Αναμενόμενη απόφαση, αφού η εκπομπή σπάνια ξεπερνάει το 10% και μάλιστα σε μία ζώνη με σχετικά μικρό ανταγωνισμό. Παρ’ όλα αυτά, ο Φάνης Λαμπρόπουλος και ο Νικόλας Ράπτης κάνουν μια αξιόλογη προσπάθεια και, αν με ρωτάτε, η εκπομπή άξιζε να πάει τουλάχιστον μέχρι τον Ιούνιο. Σίγουρα δεν μιλάμε για την τηλεοπτική ανακάλυψη της πυρίτιδας, ωστόσο το «Χιούστον» είναι ένα late night show με χιουμοριστική ματιά, ενδιαφέρουσες συνεντεύξεις και δύο παρουσιαστές που, αν μη τι άλλο, στέκονται με ειλικρίνεια απέναντι στους καλεσμένους τους και δεν κάνουν «δημόσιες σχέσεις». 


⬇️Τα βράδια της Παρασκευής πάντως εξελίσσονται σε ενδιαφέρουσα τηλεοπτική μάχη, με τρία ριάλιτι να διεκδικούν την «ψήφο» του τηλεοπτικού κοινού. Εκεί που στην prime time κυριαρχούσαν οι ξένες ταινίες, πλέον έχουμε το «MasterChef», την «Φάρμα», η οποία θα προστεθεί στο πρόγραμμα του ΑΝΤ1 την επόμενη εβδομάδα, αλλά και το live concert του «House of fame». Σε αυτό το τελευταίο θέλω λοιπόν να σταθώ, καθώς πριν από δύο εβδομάδες είχα εκφράσει την θετική μου άποψη για το νέο μουσικό ριάλιτι του ΣΚΑΙ. Δυστυχώς ήρθαν τα live για να με διαψεύσουν πανηγυρικά, αφού η μουσική ακαδημία αποδείχθηκε…νηπιαγωγείο. Οι μισοί από τους παίκτες είναι τόσο κακοί φωνητικά, που νομίζεις ότι παρακολουθείς βραδιά karaoke σε συνοικιακό μαγαζί. Στην εντύπωση αυτή βέβαια συμβάλλει και το όλο σκηνικό, τόσο μικρό και σκοτεινό που μοιάζει πιο πολύ με αποθήκη παρά με πλατό τηλεοπτικής εκπομπής. Δυστυχώς το show δεν σώζεται ούτε από την Ελένη Φουρέιρα, η οποία παρά το autocue εμφανίζεται πιο αγχωμένη και από τους ίδιους τους διαγωνιζόμενους, ενώ η κριτική επιτροπή είναι ίσως η πιο αδιάφορη που έχουμε δει ποτέ σε talent show. Αν συνεχίσει με τέτοιους ρυθμούς, φοβάμαι ότι ακόμα και το 11% σε λίγο καιρό θα φαίνεται άπιαστο όνειρο.


⬇️Πάντως το «House of fame» δεν είναι το μόνο πρόβλημα που έχει να αντιμετωπίσει ο ΣΚΑΙ, αφού και το «Στην υγειά μας ρε παιδιά» πάει από το κακό στο χειρότερο. Μπορεί πριν από λίγα χρόνια ο Σπύρος Παπαδόπουλος να θεωρούνταν κυρίαρχος στην ζώνη του, πλέον όμως δεν είναι λίγες οι φορές που περιορίζεται σε μονοψήφια. Σίγουρα βέβαια η εκπομπή αποτελεί κεφάλαιο στην σύγχρονη τηλεοπτική μας ιστορία, αφού προβάλλεται ανελλιπώς εδώ και 17 χρόνια και έχει φιλοξενήσει ορισμένα από τα μεγαλύτερα ονόματα του ελληνικού πενταγράμμου. Ωστόσο, όλα κάποια στιγμή φτάνουν στο τέλος τους και ίσως έχει έρθει η ώρα για τον Σπύρο Παπαδόπουλο να αναζητήσει το επόμενο τηλεοπτικό βήμα του. Άλλωστε, όπως λέει ένας χρυσός κανόνας, οι επιτυχημένοι κύκλοι καλό είναι να κλείνουν όσο είναι ακόμα επιτυχημένοι. Και στην περίπτωση του «Στην υγειά μας ρε παιδιά», η επιτυχία έχει ήδη αρχίσει να εξαντλείται.   


⬆️Μιας και μιλάμε πάντως για διαχρονικές εκπομπές, δεν γίνεται να μην αναφερθούμε και στον «Τροχό της τύχης». Μπορεί από το 1990 να έχει αλλάξει τρία κανάλια και πέντε παρουσιαστές, ωστόσο η 14η σεζόν του «Τροχού» αποτελεί ίσως την πιο επιτυχημένη. Ο Πέτρος Πολυχρονίδης τερματίζει καθημερινά πρώτος στους πίνακες τηλεθέασης και έχει καταφέρει με το χιούμορ και τις ατάκες του να «εξολοθρεύσει» όλους του τους αντιπάλους. Ανήκει μάλιστα στη κατηγορία των παρουσιαστών που δεν απασχολούν ποτέ τα media με την προσωπική τους ζωή, ούτε εξαργυρώνουν την επιτυχία τους με giveaways στο instagram, ωστόσο ο κόσμος τους ακολουθεί πιστά και τους έχει βάλει στην καθημερινότητα του. Αν θέλετε την γνώμη μου, ο Πέτρος Πολυχρονίδης αποτελεί ένα από τα πιο δυνατά χαρτιά του Star και θα ήθελα να τον δω να δοκιμάζεται και σε νέα project, με δεδομένο μάλιστα ότι και στο «Globbetrotters» είχε καταφέρει να ξεχωρίσει.


Αυτά λοιπόν για σήμερα, ανανεώνουμε το ραντεβού μας για την επόμενη Δευτέρα, για να δούμε και να σχολιάσουμε ακόμα περισσότερα τηλεοπτικά θέματα.

Δημοσίευση σχολίου

2 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Συμφωνω απολυτα σε ολα
Ο χρήστης Α.Π. είπε…
2021 και συνεχίζουμε να πιστεύουμε πως οι "δυσλεκτικοί" δεν έχουν θέση στη tv. Ασφαλώς και μιλάω γενικά και όχι για τον παρουσιαστή του ριάλιτι.