Ticker

10/recent/ticker-posts

Μάρκος Σεφερλής: Απαντά με στοιχεία στις "Θεατρικές Σκηνές" για το "Ζητείται Ψεύτης"!


Τι αναφέρει ο Μάρκος Σεφερλής στην ανακοίνωσή του για τη ματαίωση του «Ζητείται Ψεύτης»;

Συγκεκριμένα, ο διάσημος ηθοποιός αναφέρει στην απάντησή του:

Με θλίψη και απογοήτευση παρακολουθώ μία προσπάθεια να εμφανιστώ εγώ ως υπεύθυνος για την απόφαση των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ» να ματαιώσουν την παράσταση «ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΨΕΥΤΗΣ».

Η αλήθεια είναι η εξής:

Τον Φεβρουάριο του 2018 πρότεινα στους εκπροσώπους των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ» την αναβίβαση της εν λόγω παράστασης. Η πρότασή μου έγινε δεκτή με ενθουσιασμό. Στα πλαίσια αυτά υπογράψαμε ένα απλούστατο έγγραφο δύο σελίδων, το οποίο στη μία σελίδα αποτύπωνε την οικονομική συμφωνία και μόνο και στην άλλη την παραχώρηση των πνευματικών μου δικαιωμάτων (επισυνάπτεται η συμφωνία προς αποφυγή κάθε παρανόησης). Το κείμενο αυτό είναι προφανέστατα ατελές, καθόσον μέρος μιας συνεργασίας δεν είναι μόνο οι οικονομικοί όροι. Προφορικά έγιναν και άλλες συμφωνίες ως προς αρκετά από τα λοιπά θέματα αυτής της συνεργασίας σχετικά με την παράσταση, συμφωνίες που επαναλήφθηκαν και τον Αύγουστο του 2018.

Έκτοτε ζητούσα επανειλημμένα από τις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» να μου αποσταλεί η σύμβαση που θα αποτύπωνε το σύνολο της μεταξύ μας συμφωνίας και θα ρύθμιζε όλα τα συναφή θέματα. Είναι προφανές ότι συνεργασία χωρίς σύμβαση δεν μπορεί να υπάρξει! Δυστυχώς το σχέδιο της σύμβασης αυτής μου στάλθηκε για πρώτη φορά στις 26 Οκτωβρίου 2018. Το σχέδιο αυτό είχε πολύ μεγάλες διαφορές από τα μεταξύ μας προφορικώς συμφωνηθέντα.

Επαναλαμβάνω ότι τον Φεβρουάριο εγγράφως είχε αποτυπωθεί η οικονομική συμφωνία και μόνο, όχι όμως και ο τρόπος καταβολής της. Μαζί με τους συνεργάτες μου διορθώσαμε τη σύμβαση, ώστε να αποτυπώνει και τις προφορικές συμφωνίες και την αποστείλαμε αμέσως στις «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ».

Δυστυχώς ελάχιστα από αυτά που περιλάμβανε η δική μου πρόταση σύμβασης (και που αποτύπωναν τις μεταξύ μας προφορικές συμφωνίες) έγιναν δεκτά, με αποτέλεσμα να μην επέλθει ουσιαστικά καμία μεταξύ μας γραπτή συμφωνία.

Οπότε για ποια αθέτηση από μέρους μου μιλάμε;

Τελικά οι «ΘΕΑΤΡΙΚΕΣ ΣΚΗΝΕΣ» αποφάσισαν να μην πραγματοποιήσουν την εν λόγω παράσταση. Καλό θα ήταν εφεξής, όποιος αναφέρει ότι... «ο κος Σεφερλής δεν τήρησε τα συμφωνηθέντα» να γνωρίζει ποια ήταν αυτά.

Είναι λοιπόν προφανές, ότι η μη πραγματοποίηση της παράστασης αποτελεί απόφαση των «ΘΕΑΤΡΙΚΩΝ ΣΚΗΝΩΝ». Με θλίβουν μάλιστα ιδιαίτερα τα όλως αβάσιμα και προφανώς κακεντρεχή σχόλια ότι... άφησα άνεργους 25 ηθοποιούς. Υπεύθυνη για την απασχόληση των ηθοποιών αυτών είναι ολοφάνερα η εταιρία παραγωγής. Άλλωστε στη συγκεκριμένη παραγωγή κι εγώ ένας από του 25 ηθοποιούς είμαι, που ανατράπηκε πλήρως ο προγραμματισμός μου από την απόφαση αυτή. Η ματαίωση της παράστασης είναι κάτι που και εμένα με θλίβει ιδιαίτερα.

Ο καθένας μπορεί να καταλάβει ότι δεν αποφάσισα εγώ να μην γίνει η παράσταση, αφού δεν ήταν δική μου η ευθύνη παραγωγής. Καταληκτικά, άλλωστε, σημειώνω ότι όλα αυτά τα χρόνια έχω απασχολήσει και εξακολουθώ να απασχολώ πληθώρα ηθοποιών, χορευτών και υπαλλήλων, τόσο στα 3 θέατρα που λειτουργώ (ΔΕΛΦΙΝΑΡΙΟ, ΠΕΡΟΚΕ, CORONET) όσο και σε πολλές τηλεοπτικές παραγωγές. Ποτέ δεν έχω αφήσει ούτε έναν ηθοποιό, ούτε έναν εργαζόμενο απλήρωτο. Ποτέ δεν έχω αθετήσει καμία συμφωνία, είτε ως ηθοποιός είτε ως παραγωγός.

Πιστεύω λοιπόν, ότι ο κόσμος που με αγαπά και με στηρίζει με την παρουσία του στο θέατρο όλα αυτά τα χρόνια, καταλαβαίνει και την αλήθεια και τη λογική όσων αναφέρω.

Μάρκος Σεφερλής

Το έγγραφο της συμφωνίας (όπως δημοσιεύτηκε στο yupiii.gr):


Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
υπερκτιμημενος μιμος οπου μαζευει κάθε βραδυ 1500 ατομα που γελανε με τα κρυα του αστεια…..το συστημα πρεπει να τον αποβαλει!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
ανωνυμε αν δεν σου αρεσει μην πας να τον δεις!
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
@10.22 μάθε πρώτα ότι το όπου δηλώνει τόπο και άσε τις υποδείξεις στο σύστημα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Το δικό μου ρεπορτάζ:

Η δουλειά δεν χάλασε εξ αιτίας του Σεφερλή. Χάλασε γιατί κάποιος ισχυρός του θεάτρου που δεν ήθελε τον Σεφερλή να επεκτείνει την εμπορική του δύναμη στο Παλλάς ανακατεύτηκε με ύπουλο και μελετημένο τρόπο. Γιατί ήξερε οτι ο Σεφερλής θα επιτύχει και θα ΡΙΖΩΣΕΙ στο Παλλάς για δεκαετίες, θίγοντας τα συμφέροντα του. Άφησε να περάσει χρόνος και να προχωρήσει η συμφωνία, έφτιαχνε κλίμα εδώ και καιρό και την κατάλληλη στιγμή έκανε τις κινήσεις του, είπε αυτά που ήθελε να πει στα πρόσωπα που έπρεπε και κατάφερε να ακυρωθεί ίσως η πιο εμπορική παράσταση της χρονιάς τελευταία στιγμή και εναντίον των συμφερώντων όλων. Πέρασε λοιπόν το καπρίτσιο ενός ισχυρού, ήσυχα και χωρίς να φαίνεται πουθενά ο ίδιος. Δεν είναι η πρώτη φορά.

Όλα τα άλλα είναι επικοινωνιακές μπαρούφες της Γκαγκάκη για να δικαιολογήσει την εντελώς αδικαιολόγητη απόφαση της παραγωγής να ακυρώσει την παράσταση. Τίποτα δεν αθέτησε ο Σεφερλής γιατί τίποτα δεν είχε οριστικοποιηθεί. Δεν ζήτησε τίποτα το υπερβολικό, ούτε κρέμασε κανέναν. Ήθελε απλώς ένα μπακαλόχαρτο να μετατραπεί σε επαγγελματικό συμβόλαιο. Και ξαφνικά το Παλλάς έπαθε "αθέτηση συμφωνίας" από το πουθενα.

Ας συγκρίνουν οι δημοσιογράφοι τις συμφωνίες του Παλλάς με άλλους πρωταγωνιστές και ας βγαλουν τα συμπερασματά τους.

ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Πρέπει κάποια στιγμή να καταλάβετε οτι ο Σεφερλής δεν είναι ευπρόσδεκτος στις κεντρικές σκηνές. Όχι γιατί κάνει λαικό θέαμα (και το Παλλάς λαικά θεάματα κάνει) αλλά γιατί δεν ανήκει στις κλίκες που ελεγχουν τις κεντρικές σκηνές (ηθοποιοι, σκηνοθέτες, παραγωγοί). Οτι εχει καταφέρει το εχει καταφέρει ολομόναχος, χωρίς την εύνοια και την συμπάθεια κανενός ανθρώπου ή κύκλου. Είναι θιασάρχης, ιδιοκτητης θεάτρου, παραγωγός, πρωταγωνιστής, σκηνοθέτης και συγγραφέας των παραγωγών του ΑΚΡΙΒΩΣ ΕΠΕΙΔΗ ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΕΞΑΡΤΑΤΑΙ από αυτά τα κέντρα τα οποία δεν ενδιαφέρονται για ικανότητες και ταλέντο αλλά για διαπροσωπικό ντιριντάχτα. Αποκλειστικά! Ο Μάρκος είναι η δουλειά του, δεν του πάει το ντιριντάχτα και το έχει αποτύχει τόσα χρόνια επιτυχώς.

Το να τον στήνετε στον τοίχο επειδή για μία ακόμη φορά αποδυκνείεται όσο ΑΔΥΝΑΤΟ είναι για έναν ανεξάρτητο άνθρωπο εκτός κλίκας να παίξει σε κεντρική σκηνή το θεωρώ τουλάχιστον αφελές. Επιθβεβαιώνει πόσο ισχυρές είναι αυτές οι κλίκες τελικά.

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ίδιο κοινό έχει το Παλλάς με το Δελφινάριο, απλώς άλλο ρεπερτόριο. Το χειμώνα βλέπουν σαπουνόπερα Μάγισσες στο Παλλάς το καλοκαίρι σαχλοκωμωδία στο Δελφινάριο. Όποιος θεωρεί οτι υπάρχει διαφορά είναι άσχετος.