Ticker

10/recent/ticker-posts

"Ζητείται Ψεύτης": Όλο το παρασκήνιο πίσω από την ματαίωση της παράστασης!


Τεράστια έκταση παίρνει το θέμα με τη ματαίωση της παράστασης Ζητείται Ψεύτης στο Θέατρο Παλλάς με πρωταγωνιστή τον Μάρκο Σεφερλή. Φαίνεται πως οι δύο αντιμαχόμενες πλευρές είναι τελικά ο ίδιος ο Μάρκος και οι Θεατρικές Σκηνές, καθώς διαφώνησαν σε βασικά πράγματα...

Ο Στέφανος Κωνσταντινίδης ανέφερε "Στη Φωλιά των Κου-Κου":

«Το σημαντικό ραντεβού έγινε την 1η Αυγούστου, Εκεί συμφώνησαν το θέατρο και ο Μάρκος Σεφερλής για πολλά πράγματα, δεν υπέγραψαν συμβόλαιο, έκαναν προσύμφωνο. Πριν από μία εβδομάδα ήρθε στις Θεατρικές Σκηνές ένα επίσημο έγγραφο από τον δικηγόρο του Μάρκου Σεφερλή, στο οποίο ζητούσε τα εξής:
1) Να έχει άποψη για το εικαστικό της μαρκίζας και να έχει και δική του αφίσα μόνος του, 
2) Ο Μάρκος Σεφερλής ζήτησε μισθό συν ποσοστά και 50,000 ευρώ ως εγγύηση τον περασμένο Αύγουστο, ενώ τώρα ζήτησε κάτι παραπάνω, 
3) Επειδή οι Θεατρικές Σκηνές είχαν ζητήσει από τον Μάρκο Σεφερλή να μην κάνει τίποτα θεατρικό από το τέλος της καλοκαιρινής του περιοδείας μέχρι το ανέβασμα της παράστασης τον Φεβρουάριο, ο δικηγόρος του ηθοποιού ζήτησε να ανεβάσει ο Μάρκος μια παιδική παράσταση στο Περοκέ τους μήνες Δεκέμβριο – Ιανουάριο, 
4) Οι πρόβες θα έπρεπε να γίνονται πρωί, αφού ο Μάρκος θα έπαιζε στο Περοκέ το βράδυ».

Από το περιβάλλον του Μάρκου Σεφερλή, ο Γιάννης Πουλόπουλος μετέφερε τα εξής: «Δεν υπογράφηκε συμβόλαιο με συγκεκριμένους όρους από καμία πλευρά, πράγμα που σημαίνει ότι δεν μπορούμε να μιλάμε για αθέτηση συμφωνίας».


Στη συνέχεια, η Κατερίνα Γκαγκάκη, με τον ρόλο του συμβούλου επικοινωνίας των «Θεατρικών Σκηνών», αποκάλυψε τι συνέβη μεταξύ του διάσημου ηθοποιού και της παραγωγού εταιρίας, μιλώντας στο «Πρωινό»:

«Αυτή είναι μία παράσταση που ξεκίνησε να προγραμματίζεται από πέρυσι την Άνοιξη. Δε σας κρύβω ότι είναι μια παράσταση για την οποία οι “Θεατρικές Σκηνές” έφαγαν πάρα πολύ... ξύλο από άλλους ανθρώπους του θεάτρου. Θεωρήθηκε κάτι πολύ ανατρεπτικό με την υφή που έχει ο Μάρκος σαν ηθοποιός, που όλοι τον θεωρούμε εξαιρετικό. Παρόλα αυτά που στηρίξαμε πάρα πολύ και ξεκίνησε να προετοιμάζεται. Φέραμε μια διαφημιστική εταιρία να προετοιμάζει την επικοινωνία. Η συμφωνία από όσο ξέρω και από όσο μπόρεσα να δω ήταν πολύ συγκεκριμένη. Υπήρξαν κάποια προσύμφωνα με τους ηθοποιούς, τα οποία είχαν τα οικονομικά δεδομένα της συμφωνίας. Αυτό που μπορώ να σας πω με σιγουριά είναι ότι περίπου την 1η Αυγούστου έγινε ένα ραντεβού που ζητήθηκαν διαφορετικά δεδομένα, παρά το προσύμφωνο. Ήταν κυρίως οικονομικά και αφορούσαν στοιχεία εγγύησης και αφορούσαν και την επικοινωνία, που μέχρι τότε δεν υπήρχε, γιατί ήταν μια πρόταση δική μου σιγά σιγά να “χτίσουμε” επικοινωνιακά κάτι. Το ξέρετε πολύ καλά πώς “χτίζω” αυτά τα πράγματα. Προφανέστατα όλα αυτά άλλαξαν από τον κύριο Σεφερλή. Είναι δεδομένο αυτό, τι το συζητάμε; Συμφώνησε στην πρόταση και μάλιστα υπερθεμάτισε να κρατηθεί και λίγο μακριά κάποιους μήνες από το θέατρο, δηλαδή το φθινόπωρο αυτό μέχρι τον Φεβρουάριο, ώστε να αλλάξουμε την εικόνα του και να έρθουμε με μια καινούργια προσδοκία για αυτό που θα παίξει. Συμφώνησε απόλυτα και αμέσως μετά υπήρξαν κάποια νέα ζητούμενα οικονομικά τα οποία έγιναν και δεκτά μάλιστα» ανέφερε η Κατερίνα Γκαγκάκη.

«Τα καινούργια δεδομένα του Αυγούστου, που αφορούσαν κάποιες εγγυητικές οικονομικές κινήσεις, έγιναν δεκτά. Αμέσως μετά προχωρήσαμε σε φωτογράφιση και εκεί ξεκίνησε μια ιστορία λίγο περίεργη, η οποία αφορούσε τη μαρκίζα, μιας και το υλικό για τις φωτογραφίες που τις έχω στη διάθεσή μου, είναι βεβαίως μια σύνθεση όλων των πρωταγωνιστών, αλλά δεν έγιναν δεκτές. Και το πιο βασικό είναι ένα νέο δεδομένο που έλεγε ότι θα γίνουν 40 παραστάσεις μέσα στα Χριστούγεννα στο θέατρό του, ενώ είχε αναφέρει πως θα έκανε μέσα στα Χριστούγεννα μία παράσταση παιδική, το οποίο και επιτρέψαμε. Αυτό ερχόταν σε άμεση αντίθεση σε αυτό που είχαμε πει μέχρι τότε για να αλλάξουμε την εικόνα του. Το τελευταίο δεκαπενθήμερο δεν συμφώνησε κανείς με κανένα. Τα νέα δεδομένα ήταν τρία. Πρώτο ότι θα γίνει κανονική παράσταση (στο θέατρό του) το οποίο επικοινωνιακά εγώ μπορώ να σου πω ότι είναι τερατώδες, όπως το κρίνω εγώ. Το δεύτερο είναι ότι υπάρχει θέμα μαρκίζας και μάλιστα εγγράφως. [...] Το θέμα είναι πολύ συγκεκριμένο, μιας και μιλάμε για το “Παλλάς”, χωρίς να θέλω να υποτιμήσω κανένα άλλο θέατρο. Οι μαρκίζες έχουν συγκεκριμένη υφή, χαρακτήρα και αισθητική. Η αλήθεια είναι ότι η πρόθεση δεν ήταν να προτάσσονταν το όνομα του πρωταγωνιστή αλλά το έργο, ο δημιουργός κ.ο.κ. Υπάρχει ξεκάθαρο ζητούμενο στις φωτογραφίες και τη μαρκίζα να είναι ένα το πρόσωπο. Και πέρα από αυτό υπήρξε και ένα άλλο οικονομικό ζητούμενο, το οποίο ήταν η προκαταβολή των εγγυητικών ποσών. Αυτό δεν μπορώ να το κρίνω εγώ, μιας και δεν γνωρίζω το κομμάτι το οικονομικό. Οι ειδήμονες όμως είπαν ότι αυτό δεν έχει ξανασυμβεί στα θεατρικά δεδομένα. Αυτό ήταν το ζητούμενο για να μπουν οι τελικές υπογραφές» συνέχισε η ίδια.

Μάλιστα, η Κατερίνα Γκαγκάκη ξεκαθάρισε πως δεν θα υπάρξει κανενός είδους νομική διαμάχη μεταξύ των «Θεατρικών Σκηνών» και του Μάρκου Σεφερλή, ενώ ανέφερε πως οι παραγωγοί του «Παλλάς» που έχουν τα δικαιώματα του έργου «Ζητείται Ψεύτης» δήλωσαν πως δεν έχουν κανένα πρόβλημα να τα παραχωρήσουν και να ανέβει η παράσταση σε όποιο θέατρο επιθυμεί ο Μάρκος Σεφερλής.

Δημοσίευση σχολίου

5 Σχόλια

Ο χρήστης ko είπε…
Ο Σεφερλής τα τελευταία χρόνια την έχει ψωνίσει αρκετά ακόμα και τα αστεία του είναι παρωχημένα και επαναλαμβανόμενα και τώρα δικαιωνομαι μιας και την έχει δει Άλεν Ντελόν ούτε στο Μπρόντγουεϊ δεν ζητάνε τέτοια λεφτά
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…


πρώτον, γιατί ριχνουν το φταιξιμο στον σεφερλη; Αντιεπαγγελματικό και στην τελικη ανευθυνο εκ μερους της εταιρειας παραγωγης. Η εταιρεια ακυρωσε την παρασταση, οχι ο σεφερλής. Οι εργαζομενοι δεν ειχαν συμβολαιο με τον σεφερλη. Στην τελική αν το προβλημα ειναι ο σεφερλης ας τον αντικαθιστουσαν.

δευτερον, βρισκω προφασιστικούς τους λογους ακυρωσης, μοιαζει σαν να θελαν να ακυρώσουν την παρασταση και να πατησαν στις εξτρα απαιτησεις του σεφερλη ωστε να ειναι νομικά καλυμένοι. Παντα γινονται αλλαγές στις συμφωνίες, παντα υπαρχουν μικροτριβες και παντα λυνονται με διαπραγματευση. Η εταιρεια παραγωγης με το που ζητησε αλλαγες ο Σεφερλης ακυρωσε αμεσως την παρασταση και πηρε σβαρνα τους δημοσιογραφους με διαροες. Υποπτο.Μήπως οι μαγισσες πανε σφαιρα στις εισπράξεις και θελουν να τις πανε μεχρι κυριακη βαιων;

τριτον, ο σεφερλης τοσες δεκαετιες ειναι απο τους καλυτερους επαγγελματιες, δεν θα εκανε ποτε τετοια χοντραδα σε συναδελφους. Σε μια νυχτα εγινε αλλαζων και κακος επαγγελματιας; Δεν νομιζω. Γκακάκειο αφήγημα μου κανει ολο αυτό.

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Η Γκαγκάκη μου φανηκε απιστευτα αλλαζονική και ασχετη να μιλάει για τον πλεον λαοφιλή και ταλαντούχο ηθοποιό με τετοιο τρόπο. Ήθελε λέει να σταματησει για καποιους μηνες το θέατρο ο Σεφερλής για να αλλαξει το προφιλ του. Ολοκληρος σεφερλής θα αλλαξει σε 3 μηνες επειδη η ιδιοφυία του μαρκετινγκ και της επικοινωνιας Γκακάκη βρήκε την μέθοδο να αλλαξει 30 χρονια επιτυχημενης καριέρας του πιο επιτυχημένου καλλιτεχνη της γενιας του.

Και πόσο υποτιμητικό για τον σεφερλή να λες τετοιο πράγμα, λες και ο άνθρωπος είχε λέπρα ή λες και η παρασταση στο παλλας δεν είναι ένα λαικο θέαμα, λες και το παλλας ανεβάζει ποιοτητα και τέχνη και οχι εμπορικές μαζικής προέλευσης παραστασεις. Ντισνει παίζει τα χριστούγεννα και σαχλά μιουζικαλ. Οι μαγισσες της σμυρνης είναι ποιότητα δηλαδη;

Αν η συμφωνία χαλασε επειδή το ζητούμενο ήταν η "αλλαγη προφιλ" του Σεφερλή τοτε μιλαμε για ανθρώπους που δεν ξέρουν τι τους γίνεται. Ο Σεφερλής δεν εχει αναγκη το παλλάς, το παλλας εχει αναγκη τον σεφερλή. Το καθε παλλάς.
Ο χρήστης Konis είπε…
@Ανωνυμοι και οι δύο λέτε μπαρουφες κάποτε ο Σεφερλής ήταν λαοφιλής πλέον είναι ένας νεόπλουτος και δεύτερον όταν ανεβαίνει μια τέτοια παράσταση σαφώς και πρέπει να αλλάξει εικόνα οποίος και να τον αναλάμβανε θα του αλλάζε την εικόνα τρίτον και σημαντικό είχε υπογράψει ένα προσύμφωνο πράγμα που σημαίνει ότι είχε δεσμευτεί μέχρι να τελειώσει η παράσταση και το γνώρισε αυτό από την αρχή και είναι λογικό να του αλλάξουν το image του γιατίδεν παίζει στις παραστάσεις που ανεβάζει και είναι σάτιρα αλλά παίζει σε ένα πολύ καλό έργο τέταρτον και πιο σημαντικό οι Μάγισσες της Σμύρνης ήταν εργαρα το ίδιο και το βιβλίο απλά ο Σεφερλής δεν έχει ταλέντο να παίξει οτιδήποτε άλλο εκτός από επιθεώρηση που είναι και το στοιχείο του και τους κρέμασε τελευταία στιγμή
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Μην είστε αφελείς, δεν είναι θέματα αυτά για να ακυρωθεί παράσταση, στο Παλλάς έχουν ζητήσει πολύ περισσότερα και έχουν κάνει τους απίστευτους ντιβισμούς αλλάζοντας συμφωνίες τελευταία στιγμή ΕΝΑ ΣΩΡΟ καλλιτέχνες, αρκετοί εκ των οποίων λιγότερο επιτυχημένοι και εμπορικοι $$$$$ από τον Σεφερλή που τα φέρνει χοντρά. Όλο αυτό που έγινε ειναι 100% προφασιστικό. Απλώς το Παλλάς άλλαξε γνώμη και δεν ήθελε πια τον Σεφερλη. Τόσο απλά. Το γιατί έχει ονοματεπώνυμο αλλά δεν τολμάνε οι δημοσιογράφοι να το αναφέρουν. Είναι πολλά τα λεφτά άρη και ο Σεφερλής όπως γεμίζει το γιγαντιαίο Δελφινάριο κάθε καλοκαίρι, αν ξεκινούσε στο εξίσου γιγαντιαίο Παλλάς θα το γέμιζε για δεκαετίες. Θα έκανε πιάτσα του την πιάτσα άλλων.

ΤΗΛΕ-ΜΑΧΟΣ