Ticker

10/recent/ticker-posts

Το "μήνυμα" της Nτέπυ Γκολεμά στον Αρναούτογλου: "Καλώς να κοπιάσεις"!

"Δεν γνωρίζω τον λόγο που ο Γρηγόρης "με απειλεί" λέγοντας-όλοι λένε ότι αναφέρεται σε μένα,
χωρίς εκείνος να έχει πει όνομα-ότι θα έρθει η ώρα που θα λογαριαστούμε. "Κάπου θα την πετύχω". Καλώς να κοπιάσεις...

Αυτά έγραψε η Ντέπυ Γκολεμά στη στήλη της "Μέχρι κεραίας" στη Reallife.

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια