Ο Μάρκος Σεφερλης κλήθηκε σε συνέντευξη που έδωσε να σχολιάσει τον χωρισμό του Πέτρου Κωστόπουλου και της Τζένης Μπαλατσινού.
Ο ηθοποιός δεν πίστευε όταν άκουσε από την ρεπόρτερ της εκπομπής
«Αποκαλυπτικά» την είδηση και είπε: «Μου κάνεις πλάκα» και συνέχισε:
«Δεν είχα αντιληφθεί τίποτα. Ήταν πολύ τρυφεροί ο ένας με τον άλλον. Δεν
μπορείς να ξέρεις τι συμβαίνει στο κάθε ζευγάρι, αλλά πέφτω από τα
σύννεφα γιατί είναι αγαπημένο μου ζευγάρι, βρέθηκα και στις εκπομπές τις
τελευταίες και στο πάρτι τους. Στενοχωρήθηκα. Δεν είναι ωραίο να
χωρίζουν οι άνθρωποι, βέβαια, εκείνοι ξέρουν καλύτερα από όλους μας και
τι είναι πιο καλό για εκείνους και πράττουν ότι νομίζουν».

0 Σχόλια
ΠΡΟΣΟΧΗ!
Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.
Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.
Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .
Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).
Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com