Ticker

10/recent/ticker-posts

«Καλοκαίρι Παντού»: Το σκηνικό υπάρχει, γιατί δεν το αξιοποιούν;


Ζούμε στην ωραιότερη χώρα του κόσμου. Κάθε γωνιά της είναι καρτ- ποστάλ. Μαγεμένοι από όσα βλέπουμε γύρω μας,  δε σταματάμε να τη φωτογραφίζουμε, σαν να είναι δικό μας παιδί,  και να ανεβάζουμε τις φωτογραφίες στο Instagram. Το καλοκαίρι ανεβαίνουν στα social media εκατοντάδες χιλιάδες, για να μην πω εκατομμύρια εικόνες της Ελλάδας από Έλληνες, αλλά και ξένους που την επισκέπτονται και δεν ξέρουν ποιό πλάνο να τραβήξουν πρώτο και ποια στιγμή από το πέρασμα του ήλιου θα φανεί ωραιότερα μέσα από το φακό της δικής τους μηχανής.


Πάντα είχα την απορία γιατί οι τηλεοπτικοί σταθμοί εξαντλούνται στο πιο ακριβό, στο πιο τελευταίο, στο πιο διάσημο τεχνικό σύστημα και κατασκεύασμα και αναλώνονται σε αυτό, τη στιγμή που μπορούν πιο απλά, πιο οικονομικά, πιο φυσικά να πάρουν ένα καλύτερο αποτέλεσμα.  Το έχουμε δει τα τελευταία χρόνια σε κάθε είδος εκπομπής, πρωϊνής ή βραδινής.


Γιατί να βλέπουμε τους παρουσιαστές κλεισμένους σε ένα στούντιο που μοιάζει με ακτογραμμή, τη στιγμή που υπάρχουν ατέλειωτα χιλιόμετρα ακτογραμμής στην ελληνική γη; Και μιλώντας για την Αττική, υπάρχουν υπέροχα μέρη σε όλα τα παράλιά της, όπου μπορεί από τη μια πλευρά να στηθεί ένα φυσικό στούντιο εξαιρετικής ομορφιάς, με παχιά σκιά, το τονίζω, και από την άλλη, να βλέπουμε τους παρουσιαστές να τους φυσάει δροσερός αέρας στο πρόσωπο και όχι ο ανακυκλωμένος αέρας ενός στούντιο. 


Και στο τέλος τέλος, όσο ωραίο και να είναι το ζωολογικό πάρκο, δε μπορεί να φτάσει τη γοητεία του σαφάρι ή του δάσους, της φυσικής άγριας έκδοσης. Όπως μας είχε πει και η ξεναγός στην Κωνσταντινούπολη, συγκρίνοντας την Αγία Σοφία με το Μπλέ Τζαμί,που χτίστηκε με σκοπό να την ξεπεράσει, όσο καλό και να είναι το αντίγραφο, δεν μπορεί να συγκριθεί με το πρωτότυπο…   

Υ.Γ.: Και για να εξηγηθούμε καλύτερα, αυτά τα λόγια τα άκουσε και τα πήρε στην ξενάγησή της από Άγγλους ξεναγούς!


Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια