Ticker

10/recent/ticker-posts

Δήλωση-πρόκληση από τον Τζαμτζή της Ν.Δ.: Παίρνω μόλις 5.450 - Κάποιοι βουλευτές ξεραίνουν και το σκατό τους! - Bίντεο

"Δάκρυα στα μάτια" προκάλεσαν τα όσα είπε ο βουλευτής της ΝΔ, Ιορδάνης Τζαμτζής, ο οποίος μιλώντας στην εκπομπή του Γιωργου Παπαδάκη είπε ότι παίρνει στο χέρι 5.450 το μήνα.
Ο κ. Τζαμτζής, σε τηλεφωνική του παρέμβαση χρησιμοποίησε το γνωστό επιχείρημα ότι δεν είναι δυνατόν να γίνονται βουλευτές μόνο οι πλούσιοι, προκαλώντας την οργή του Γιώργου Παπαδάκη.
Ο βουλευτής Πέλλας είπε ότι με 2.000 μισθό δεν θα κατέβαινε βουλευτής γιατί δεν είναι πλούσιος και είπε χαρακτηριστικά ότι υπάρχουν βουλευτές που "ξεραίνουν το σκατό" για να ζήσουν.

Είπε επίσης ότι στο χέρι παίρνει 5.450 ευρώ.
Πηγή: newsit

Δημοσίευση σχολίου

0 Σχόλια