Μία συνήθεα χρόνων,  αποφάσισε φέτος η Ελένη Μενεγάκη να μην τηρήσει !
Η ωραία Ελένη μετά από δεκατρία και πλέον χρόνια, αποφάσισε αυτόν τον Σεπτέμβρη την ημέρα της πρεμιέρας του "Καφέ με τη Ελένη" ,να κλείσει την πόρτα στους δημοσιογράφους.
Βλέπετε μέχρι τώρα η γνωστή παρουσιάστρια κάθε σεζόν που έβγαινε για πρώτη φορά στον αέρα ,καλούσε όλους τους τηλεοπτικούς συντάκτες να βρίσκονται εκεί μαζί της , δίπλα της στο πλατό.
Εννοείται δε, πως μετά το τέλος της εκπομπής, ακολουθούσε ... "Καφές με την Ελένη" και όλοι μπορούσαν να ρωτήσουν την  οικοδέσποινα του "Καφέ" ότι ήθελαν και να πάρουν πολυπόθητες απαντήσεις ...
Αυτή η συνάντηση ,λοιπόν, φέτος, αυτή η κουβεντούλα δεν πρόκειται να γίνει. Η Ελένη μετά το ..ανθρωποκυνηγητό που έχει υποστεί - η αλήθεια να λέγεται - όλο το καλοκαίρι απο τα Μέσα, προτίμησε να κρατήσει ...αποστάσεις ασφαλείας !