Άγριες Μέλισσες: 10 λόγοι που σπάνε τα κοντέρ

1. Η συγκλονιστική ερμηνεία της Μαρίας Κίτσου στον ρόλο της Ελένης Σταμίρη. Είναι ο «βράχος» της οικογένειας, δυναμική, αυστηρή και δίκαιη. Από νωρίς έμαθε να κρύβει τον ευαίσθητο χαρακτήρα της και να δείχνει δυνατή μπροστά στις αδερφές της. Σε μια άλλη εποχή ίσως να τη χαρακτήριζαν φεμινίστρια και επαναστάτρια, αφού δεν φοβάται να τα βάλει με τους άντρες και να αμφισβητεί ανοιχτά τον τρόπο με τον οποίο φέρονται σε μια κλειστή κοινωνία. Μετά τον θάνατο του πατέρα της γίνεται ο «άντρας» της οικογένειας με μοναδική της έγνοια τις δύο μικρότερες αδερφές της.
2. Πρόκειται για μια υπερπαραγωγή για τα ελληνικά δεδομένα, η οποία στοίχισε στον τηλεοπτικό σταθμό 6 εκατ. ευρώ. Κοστούμια, μια πλειάδα εξαιρετικών ηθοποιών κι εξωτερικά γυρίσματα συνθέτουν την πλοκή της ιστορίας.
3. Η σειρά κατάφερε σε μικρό χρονικό διάστημα να γίνουν talk of the town σε όλες τις ηλικίες. Φοιτήτριες την επόμενη μέρα συζητούν τι έγινε και τι θα συμβεί στα επόμενα επεισόδια. Οι συνταξιούχοι στο σουπερμάρκετ «θρηνούν» τον Γιάννο (τον υποδύθηκε ο πολύ καλός ηθοποιός Ιωάννης Αθανασόπουλος) και σύσσωμο το τηλεοπτικό κοινό στηρίζει τη Μαρία Κίτσου («εθνική χήρα», τη λένε) και τις αδερφές της.
4. Το σενάριο της Μελίνας Τσαμπάνη είναι ένα εξαιρετικό δείγμα κοινωνικής ηθογραφίας με άρτια μυθιστορηματικά στοιχεία που συνδυάζονται αρμονικά με τις απαιτήσεις της τηλεοπτικής δραματουργίας.

5. Μπορεί το τηλεοπτικό κοινό να έκλαψε με τον θάνατο του Ανδρέα Κωνσταντίνου στις αρχές της σειράς και το twitter να γέμισε με σχόλια τύπου «σε πέθαναν στη “Μικρά Αγγλία”, σε πέθαναν στο “Τελευταίο Σημείωμα”, σε παθαίνουν και στις #AgriesMelisses από το πρώτο επεισόδιο. Αμαρτία, αγόρι μου», όμως ο Δημήτρης Γκοτσόπουλος στον ρόλο του Λάμπρου και ο Γιάννης Στάνκογλου σε εκείνον του Θωμά Κυπραίου αρκούν για να αποζημιώσουν το γυναικείο κοινό.
6. Η εξαιρετική σκηνοθεσία του Λευτέρη Χαρίτου, ο οποίος επέλεξε η σειρά να απαρτίζεται από πολλά εξωτερικά γυρίσματα που αποτυπώνουν πιστά την αγροτική ζωή στην ύπαιθρο στα τέλη της δεκαετίας του 1950.
7. Η ερμηνεία της Ελλης Τρίγγου στον ρόλο της Ασημίνας, της μεσαίας αδερφής Σταμίρη, που είναι η μεγάλη καρδιά της οικογένειας. Πρόκειται για ένα γλυκό, θετικό και φωτεινό πλάσμα. Οι θεατρόφιλοι την είχαμε ξεχωρίσει στη θεατρική επιτυχία «Στέλλα, κοιμήσου» και είναι ένα θεατρικό αγρίμι με πλούσια δραματουργικά ταλέντα.
8. Το πασίγνωστο και ξεχωριστό τραγούδι των τίτλων «Μέλισσες» με τη φωνή της Φωτεινής Βελεσιώτου, σε στίχους Ελένης Φωτάκη και μουσική Γιώργου Καζαντζή, που έχει συμπεριληφθεί στον δίσκο του 2008 «Ισαλος Γραμμή».
9. Γιατί κλείσαμε για λίγο το Netflix και επιστρέψαμε στη θέαση μιας ελληνικής σειράς. Και νιώσαμε επιτέλους ότι γίνονται πράγματα και ότι αξίζουμε κάτι καλύτερο από trashy ριάλιτι προγράμματα.
10. Γιατί οι «Αγριες μέλισσες» είναι το θεσσαλικό «Game of Thrones».
neaselida.gr

Δημοσίευση σχολίου

1 Σχόλια

Ο χρήστης Αχιλλέας Μητρόπουλος είπε…
Υπέροχη σειρά οι "Άγριες Μέλισσες" με εξαιρετικές ερμηνείες, σενάριο, σκηνοθεσία, στήσιμο κλπ, ΑΛΛΑ ....αναπόφευκτα προκύπτουν και κάποια ερωτήματα:
Πόσο ατόφια είναι τελικά όλη αυτή η ξαφνική δίψα του τηλεθετή για σειρά εποχής;
Ποια θα ήταν η τύχη της σειράς αν δεν παιζόταν στο συγκεκριμένο κανάλι και αν δεν γινόταν trend στα social media (όπως είχε συμβεί εξάλλου και με το υπέροχο Νησί);;;
Πού ήταν όλος αυτός ο κόσμος όταν στο παρελθόν θάφτηκαν εξαιτίας του εξίσου αξιόλογες σειρές -εποχής και μη-, τις οποίες σνόμπαρε κατ' εξακολούθηση, επειδή για παράδειγμα προβάλλονταν στην ερτ (βλέπε π.χ. "Ασθενείς και οδοιπόροι") ή απέναντι από..."Ακάλυπτο" και "Αμάν"(λέγε με "Αίθουσα του θρόνου");
Πόσος κόσμος από όλους αυτούς που είδαν ξαφνικά το φως το αληθινό με τις Μέλισσες, είχε τιμήσει στο παρελθόν τις σειρές εποχής;
Πόσοι από αυτούς που ξαφνικά ανακάλυψαν την Κίτσου, είχαν κάνει τον κόπο να την θαυμάσουν ως Μαρία Πολυδούρη στον "Καρυωτάκη" της ερτ;
Και στην τελική πόσο μπορεί να έχει αλλάξει ο τηλεθεατής που μέχρι τις 20.45 της Κυριακής που έκαναν πρεμιέρα οι Μέλισσες, είχε συνηθίσει να συγκλονίζεται π.χ. με Μπρούσκο (άλλο που τώρα κράζουν τον Γεωργίου αυτοί που τον ανέδειξαν) ή με τους αταίριαστους έρωτες του Μανουσάκη κάθε Παρασκευή βράδυ;
Μήπως τελικά αποτελεί ΚΑΙ αυτό το κομμάτι θέμα μόδας κατευθυνόμενο από τα sites και τα social media; Κι ας είναι για καλό σκοπό...