ΜΟΝΤΕΡ #24: Αμέρικαν μπαρ (Eurovision), Μπουρλότο (Παραμύθι... αλλιώς), Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ (The X-Factor)

0





Γεια σας και χαρά σας, αγαπητές αναγνώστριες και αγαπητοί αναγνώστες του tvnea.com.

Σήμερα η στήλη εκτάκτως εμφανίζεται Τετάρτη!!!

Ο 24ος ΜΟΝΤΕΡ θα συνεχίσει με τις αξέχαστες ατάκες του παλιού καλού ελληνικού κινηματογράφου, ώστε να ολοκληρώσουμε το διμερές αφιέρωμά μας!!!!

Το δεύτερο μισό της φετινής τηλεοπτικής σεζόν παρουσιάζει όλο και περισσότερο ενδιαφέρον, καθώς εμφανίστηκαν στον τηλεοπτικό αέρα αρκετά νέα προγράμματα....


Ας ξεκινήσουμε, λοιπόν: 

Στο σημερινό ΜΟΝΤΕΡ σχολιάζουμε: 
1. Την  "Eurovision". 
2. Το "Παραμύθι.... αλλιώς"
3. Το "The X-Factor"




Τι θα το κάνουμε εδώ μέσα... 
Αμέρικαν μπαρ; ---> 

Eurovision





Και η ατάκα του αξέχαστου Διονύση Παπαγιαννόπουλου στη "Βίλα των Οργίων" έρχεται να ταιριάξει απόλυτα με το πάλαι ποτέ μουσικό "πανηγυράκι", τη Eurovision.

Ο θεσμός της Eurovision, ίσως εντασσόμενος στο γενικότερο κλίμα της ευρωπαϊκής ηπείρου, περνάει την πιο δύσκολη φάση του.... Ως τηλεοπτικό πρόγραμμα παρουσιάζει πλέον ελάχιστο τηλεοπτικό ενδιαφέρον, καθώς δεν έχει τίποτα το ανατρεπτικό. Οι περισσότερες συμμετοχές είναι πανομοιότυπες μεταξύ τους σε μία προσπάθεια να αντιγράψουν παλαιές συμμετοχές του διαγωνισμού.

Πέρα, όμως από τις βαρετές συμμετοχές, ακόμη πιο πληκτική καθίσταται η ψηφοφορία για την ανάδειξη του μεγάλου (!) νικητή. Η υιοθέτηση του συστήματος ξεχωριστά ψήφοι επιτροπών, ξεχωριστά ψήφοι κοινού και ξεχωριστή ανακοίνωσή τους, αφενός μειώνει και υποβαθμίζει τη συμμετοχή του κοινού και αφετέρου καθιστά τον διαγωνισμό πιο "σοβαροφανή" και άρα πιο προβλέψιμο. Δεν είναι μάλιστα λίγες οι φορές, που η κατανομή των ψήφων του κοινού σε σχέση με αυτών των επιτροπών απείχε παρασάγγας

Αναφορικά τώρα με την ελληνική συμμετοχή, πιστεύω, ότι είχαμε μία αξιοπρεπέστατη εμφάνιση. Το γεγονός, ότι το τραγούδι ήταν μέτριο και η γενικότερη σκηνική παρουσία αρκετά απλή και απέριττη εξισορροπήθηκε από τις ικανοποιητικές, δεδομένου και του άγχους, φωνητικές επιδόσεις της Demy, η οποία περάτωσε με πολύ μεγάλη επιτυχία τον ρόλο της.... Σίγουρα η 19η θέση δεν μας άξιζε.... 

Μήπως θα έπρεπε οι χώρες, που συμμετείχαν να πάρουν παράδειγμα από τον Πορτογάλο νικητή και να εντάξουν τη δική τους γλώσσα στο τραγούδι ή έστω στοιχεία του δικού τους πολιτισμού στην εμφάνιση. Γιατί, τι καλύτερο από το να χρησιμοποιείται ένας δημοφιλής τηλεοπτικός διαγωνισμός ως μέσο για την αλληλεπίδραση διαφορετικών πολιτισμών.... Γιατί τελευταία αυτό που βλέπουμε είναι μία δίχως άλλο μαζοποίηση, που πέρα από βαρετή, μοιάζει και ανησυχητική....








Μπουρλότο ---> 

Παραμύθι.... αλλιώς







Μπουρλότο... έριξε η εξαιρετική Σαπφώ Νοταρά στην ταινία "Αχ αυτή η γυναίκα μου", σκορπίζοντας απλόχερα γέλιο! Έτσι και ο ALPHA υποσχέθηκε στους τηλεθεατές του μία διαφορετική, εναλλακτική κωμική σειρά με μεγάλες δόσεις γέλιου....

Και πράγματι το Παραμύθι.... αλλιώς αποτελεί σίγουρα μία "ιδιαίτερη" σειρά. Η προσεγμένη παραγωγή με πληθώρα αξιόλογων ηθοποιών, σκηνικών, κουστουμιών σίγουρα οπτικά προσφέρει μία άρτια εικόνα. Στα θετικά η σκηνοθετική προσέγγιση του ικανότατου Αλέξανδρου Παντατζούδη.

Από τους ηθοποιούς σίγουρα ξεχωρίζουν ο Γιάννης Μποσταντζόγλου - Βασιλιάς Ιάκωβος (ο οποίος έλειψε πάρα πολύ από την τηλεόραση) και η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου -Πριγκίπισσα Ελισαβέτα (η οποία διεκπεραιώνει εξαιρετικά το ρόλο της και μας θυμίζει τις αξέχαστες στιγμές, που υποδυόταν τον ρόλο-ζωής για την ίδια, τη Ζουμπουλία). Ο Νίκος Κουρής - Βαρναβάς και η Κατερίνα Παπουτσάκη - Πριγκίπισσα Αικατερίνη δεν με ενθουσίασαν, ίσως γιατί σαν ηθοποιούς δεν τους έχω ταυτίσει με την κωμωδία και ίσως γιατί δεν με βοήθησαν και τόσο να αποτινάξω αυτή μου την ταύτιση. Έκλπηξη αποτελεί η Λένα Σορόκου - Βασίλισσα Βεατρίκη, η οποία ξεχώρισε εξαρχής!

Ωστόσο, οφείλω να προσθέσω, ότι όλα τα παραπάνω λειτουργούν σαν ένα ωραίο περιτύλιγμα μίας σειράς, η οποία σεναριακά  υστερεί. Οι περισσότεροι διάλογοι περιέχουν κωμικά στοιχεία, τα οποία ωστόσο δεν είναι επαρκή για να ενθουσιάσουν και να τραβήξουν την προσοχή. Οι στιχομυθίες περισσότερο μου θύμιζαν τα άνευρα Σκερτσάκια - Σφηνάκια, παρά μία σειρά μυθοπλασίας υψηλών προδιαγραφών. 

Το κακό, όμως, είναι, ότι τα αρνητικά αυτά στοιχεία επηρεάζουν το σύνολο της σειράς, με αποτέλεσμα η διάρκειά της μετά από ένα σημείο να μοιάζει μεγάλη και ανυπόφορη

Συμπέρασμα: αν κάποιος "πέσει" τυχαία πάνω στη σειρά, ίσως να τη δει και ίσως να γελάσει.... Βλέπεται ευχάριστα, αλλά μέχρι εκεί....

Μήπως τελικά η διαφορετική, εναλλακτική, κωμική σειρά με μεγάλες δόσεις γέλιου είναι ένα ακόμη.... παραμύθι;









Τσιριμπίμ Τσιριμπόμ ---> 

The X-Factor













                            
Μία ατάκα ερμηνευόμενη από τον ιδιαίτερα αγαπητό Αθηνόδωρο Προύσαλη στην ταινία "Μια Ιταλίδα στην Κυψέλη". Και αυτή η αινιγματική φράση έχει πολλές και ποικίλες σημασίες, συχνά αντιφατικές. Και αφού δεν μπορούμε να αποκωδικοποιήσουμε αυτή την ατάκα των Τσιφόρου - Βασιλειάδη, θα μείνουμε στις αντιφατικές σημασίες, που της αποδίδονται.

Όπως λοιπόν αντιφατικές είναι οι σημασίες αυτής της φράσης, έτσι και αντιφατικά ήταν τα συναισθήματα, που μου δημιούργησε το φετινό X-Factor του ΣΚΑΪ. Και νομίζω είναι κάπως λογικό και επόμενο καθώς όταν τοποθετείς τόσο αντιφατικά μεταξύ τους στοιχεία, δύο τινά μπορεί να συμβούν. Είτε να επέλθει αρμονία και να βγει ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, είτε να προκύψει κάτι πολύ χλιαρό....

Και μέχρι τώρα στο X-Factor βλέπουμε κάτι πολύ χλιαρό. Από τη μία υπάρχουν τα δυνατά στοιχεία, ο Γιώργος Μαζωνάκης και η Τάμτα. Ο Γιώργος Μαζωνάκης αποτελεί την έκπληξη. Δυναμικός, ετοιμόλογος, με σωστή και τεκμηριωμένη κρίση, καθώς και με xιούμορ, προσπαθεί όχι μόνο να δώσει συμβουλές και να βοηθήσει, αλλά και να "ξεκλειδώσει" και "ξεμπλοκάρει" την υπόλοιπη επιτροπή. Η Τάμτα από την άλλη, έχοντας εμπειρία και από άλλα X-Factors είναι αρκετά εύστοχη και διεκπαιρεωτική. Βέβαια, η αλήθεια είναι, ότι η ίδια φαίνεται "εγκλωβισμένη" μέσα στη νέα κριτική επιτροπή, και μάλλον αναπολεί τις περσινές καλές στιγμές....

Τα άλλα δύο μέλη της κριτικής επιτροπής δεν με ενθουσίασαν. 

Ο Μπάμπης Στόκας, παρότι προσαρμόστηκε γρήγορα στο ρόλο του κριτή, φαίνεται να νιώθει ενοχές, που συμμετέχει σε ένα σόου, που παλαιότερα χαρακτήριζε με τα χειρότερα λόγια.... Αξίζει να παρατεθεί ένα απόσπασμα από τη συνέντευξη, που έδωσε στο Secret το 2015: "Δεν τα γουστάρω. Είχα πει ότι θα πήγαινα μόνο αν έπαιρνα πολλά λεφτά, μόνο για να τους τη σπάσω, για κανέναν άλλο λόγο. Δεν προσφέρουν τίποτα, είναι απλώς μία εκμετάλλευση". Να υποθέσουμε, ότι πήρε τα "πολλά" λεφτά, που ζήτησε; Και πως να υπηρετήσει κάποιος κάτι με πετυχημένο τρόπο, όταν το απαξιώνει έτσι;

Τέλος, ο Γιώργος Παπαδόπουλος δεν έκανε την έκπληξη. Αρκετά μετρημένος και μαγκωμένος, ήταν λες και δεν υπήρχε στο τραπέζι των κριτών.... "Πέρασε" απαρατήρητος.

Αρκετά ικανοποιητική η Ευαγγελία Αραβανή, η οποία, αν και έχει μικρό ρόλο, καταφέρνει να ξεχωρίσει!

Ίσως τελικά τα ετερώνυμα να μην έλκονται πάντα.... Ίδωμεν!










Η σημερινή μας τηλεοπτική "διαδρομή" έφτασε στο τέλος της! 

Στο σημείο αυτό θα ήθελα να ευχαριστήσω πάρα πολύ!



Η σημερινή στήλη δεν θα κλείσει με κάποιο ρητό, όπως συνήθως, αλλά με ένα βιντεάκι, ως φόρος τιμής στον Θανάση Βέγγο, έναν από τους σπουδαιότερους ηθοποιούς, που πέρασαν από την Ελλάδα, με αφορμή τη συμπλήρωση 6 χρόνων από τον θάνατό του.





Μεγάλο το κενό.... καλοί μου άνθρωποι!



Για οποιαδήποτε παρατήρηση, ένσταση, συμφωνία και διαφωνία, θα περιμένω με χαρά τα σχόλιά σας κάτω από την ανάρτηση, αλλά και τα μηνύματά σας στο προσωπικό μου mail: georgebastounas@hotmail.gr.


Να έχετε μία όμορφη και δημιουργική εβδομάδα, 

με παρέα σας το tvnea.com!

Γιατί δικαίως... το σερφάρισμα σταματάει εδώ!


Δημοσίευση σχολίου

0Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

Δημοσίευση σχολίου (0)

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !