Tvnea.com ©

ΚΑΛΩΣΟΡΙΣΑΤΕ ΣΤΟ TVNEA.COM!

Στατιστικά TVNEA.COM

Άρθρα

Σχόλια

ΤΑ SOCIAL MEDIA

ΤΟΥ TVNEA.COM

    Ανάρτηση απο: Κυριάκος Θεοδοσίου Ημερομηνία: 9/30/2016 09:00:00 π.μ. / Σχόλια : 0

    Αποκαλύψεις που προκαλούν εύλογα ερωτήματα για τη διαδικασία των τηλεοπτικών αδειών, έκανε ο Alpha, μετά από συνομιλία που είχε με τον πρόεδρο της Επιτροπής που έκανε τον διαγωνισμό, κ. Χρήστο Δουληγέρη. Αμέσως μετά το ρεπορτάζ η κυβέρνηση με πολύ σκληρή ανακοίνωση μίλησε για τυπογραφικό λάθος και επιτέθηκε με σφοδρότητα κατά του Δ. Κοντομηνά κάνοντας λόγο για «μια ακόμη άθλια προσπάθεια εξαπάτησης της κοινής γνώμης».

    Όπως προκύπτει, υπάρχει αλλοίωση των στοιχείων, καθώς, παρά το γεγονός ότι ο Ιβάν Σαββίδης, μετά την προσφορά των 61,5 εκατ. ευρώ για την απόκτηση άδειας, κάνει μηδενική προσφορά στη συνέχεια, μένοντας στο ίδιο τίμημα, η επιτροπή για τη δημοπρασία των τηλεοπτικών αδειών αποδέχεται ως έγκυρη προσφορά τα 61,6 εκατ. ευρώ, ανεβάζοντας το ποσό που προσέφερε ο επιχειρηματίας κατά 100.000 ευρώ.
    Ακόμα και το ποσό αυτό, ωστόσο, αν και φέρει τις υπογραφές των πέντε μελών της επιτροπής και θεωρείται έγκυρο, κατεβαίνει κατόπιν στα 61,5 εκατ. ευρώ -γεγονός που εγείρει βάσιμες υποψίες ότι ο κ. Σαββίδης υπέβαλε δύο μηδενικές προσφορές.

    Για το θέμα αυτό, δημοσιογράφος του Alpha απευθύνθηκε σήμερα στον πρόεδρο της επιτροπής, κ. Χρήστο Δουληγέρη, ο οποίος ωστόσο απέφυγε να απαντήσει με σαφήνεια, υποπίπτοντας σε αντιφάσεις. Στα διαδοχικά ερωτήματα του ρεπόρτερ, ο κ. Δουληγέρης αρχικά παραπέμπει στη διακήρυξη της επιτροπής και στη συνέχεια αναγνωρίζει ως τελική προσφορά του κ. Σαββίδη τα 61,5 εκατ. ευρώ, δίχως ωστόσο να έχει απάντηση στο ερώτημα γιατί προηγουμένως έχει χαρακτηρίσει, με την υπογραφή του, έγκυρη την προσφορά των 61,6 εκατ. ευρώ!
    Όπως προκύπτει, φαίνεται ότι ουδείς στην επιτροπή γνώριζε πώς και γιατί η προσφορά του κ. Σαββίδη έγινε «ασανσέρ», ενώ ο κ. Δουληγέρης επιμένει να παραπέμπει τους ενδιαφερόμενους να κάνουν ένσταση και να δηλώνει ότι «αναλαμβάνει την ευθύνη».
    Η απάντηση της κυβέρνησης
    Στο πλαίσιο της συνεχιζόμενης παραπληροφόρησης για το διαγωνισμό των τηλεοπτικών αδειών, μεταδόθηκε από τα ραδιοτηλεοπτικά μέσα συμφερόντων του κ.Κοντομηνά, ότι σκοπίμως παραποιήθηκε το πρακτικό της δημοπρασίας, στο οποίο αναφέρεται το ποσό της τελευταίας προσφοράς του πρώτου επιλαχόντα (DIMERA MEDIA INVESTMENTS LIMITED), κατά τη διαδικασία κατακύρωσης της 4ης άδειας.
    Πρόκειται για μια ακόμη άθλια προσπάθεια εξαπάτησης της κοινής γνώμης. Προς αποκατάσταση της αλήθειας σημειώνουμε τα εξής: Ενώ η τελευταία έγκυρη προσφορά της εταιρείας «DIMERA MEDIA INVESTMENTS LIMITED», στην ολοκλήρωση του Σταδίου 1 της 4ης φάσης, ανήλθε στο ποσό των 61.500.000 €, λόγω τυπογραφικού σφάλματος, μεταφέρθηκε σε δύο σημεία του πρακτικού το ποσό των 61.600.000 €, ενώ η ορθή αποτύπωση της προσφοράς, δηλαδή το ποσό των 61.500.000 €, προκύπτει τόσο από το ηλεκτρονικό σύστημα, όσο και από τις υπογεγραμμένες έντυπες προσφορές της εταιρείας, που τηρούνται στο αρχείο της ΓΓΕΕ και ρητά αναγράφεται στον τελικό πίνακα επιλαχόντων.
    Η αναγόρευση ενός οφθαλμοφανώς τυπογραφικού σφάλματος σε υποτιθέμενη προσπάθεια παραποίησης του πρακτικού των αποτελεσμάτων της δημοπρασίας, εντάσσεται στο γενικότερο σχέδιο εκφοβισμού και άσκησης ψυχολογικής βίας στους δημόσιους λειτουργούς, μέλη της Επιτροπής του Διαγωνισμού, με στόχο να πληγεί το κύρος του διαγωνισμού και να επωφεληθούν αθέμιτα όσοι υποψήφιοι δεν κατόρθωσαν να ανακηρυχθούν υπερθεματιστές.
    Καταδικάζουμε απερίφραστα τις απαράδεκτες αυτές πρακτικές και υπενθυμίζουμε ότι η προκήρυξη 1/2016, στον όρο 3.3.2 εδάφιο (δ), προβλέπει την κύρωση του αποκλεισμού και την κατάπτωση της εγγυητικής επιστολής συμμετοχής στο διαγωνισμό σε περίπτωση «απόπειρας επηρεασμού των μελών της Επιτροπής Διεξαγωγής του Διαγωνισμού, ως προς τη λήψη αποφάσεων αναφορικά με τη δημοπρασία».


    με πληροφορίες από το usay.gr

    icon allbkg

    Tagged with:

    Επομενο αρθρο
    Νεότερη ανάρτηση
    Προηγουμενο αρθρο
    Παλαιότερη Ανάρτηση

    Δεν υπάρχουν σχόλια:

ΣΧΟΛΙΑ

ΑΝΑΓΝΩΣΤΩΝ