Perastikos: Περνάει από κόσκινο τα κανάλια! (22/11/2019)

24
Perastikos εδώ και ήρθα να σας πω τα νέα μου! Πολλά έχουν συμβεί από την αρχή της σεζον. Ιεροσυλία να τα αφήσω ασχολίαστα. Πάμε να τα δούμε ένα προς ένα!


Κεφάλαιο τηλεθέαση

Γενικά τα κανάλια πρέπει να ξεχάσουν τις παλιές τηλεθεάσεις των σιριαλ που τα 25αρια, 30αρια έδιναν κι έπαιρναν. Αυτό δεν θα ξανασυμβεί ποτέ. Γιατί; Γιατί πλέον στο παιχνίδι της τηλεθέασης υπάρχουν πιο πολλοί παίκτες. Το Σταρ επί χρόνια είχε περιοριστεί σε μονοψήφιες ή από σπόντα διψήφιες τηλεθεάσεις στο prime time ανάλογα την ταινία. Βλέπουμε ότι τα τελευταία χρόνια με τις κατάλληλες κινήσεις, έχει χτίσει συνήθεια αρκετές μέρες της εβδομάδας τόσο με gntm όσο και με master chef. Έπειτα και ο Σκαι τα τελευταία χρόνια μπήκε δυναμικά στη ζώνη με ριάλιτι όπως το survivor και το the voice. Το Οπεν φαίνεται να παίρνει κάποια μερίδια τηλεθέασης με το x-factor και το «ποτάμι». Είναι φανερό ότι οι εποχές που 2-3 κανάλια βάδιζαν χωρίς ανταγωνισμό, έχουν περάσει ανεπιστρεπτί. Αν βάλουμε στην εξίσωση και το νεοαποκτηθέν «Μεγκα» (με επαναλήψεις μεν, πετυχημένες δε), τα μερίδια θα μοιραστούν κι άλλο…

Κεφάλαιο Αλφα

Ή αλλιώς, πώς να αυτοκτονήσεις σε ένα χρόνο. Κόβεις το Πακέτο, κόβεις το Σοι, κόβεις το Ντιλ, «χάνεις» τον Γεωργίου (για το κοινό του Αλφα που είναι συνηθισμένο σε μυθοπλασία ίσως να πήγαινε καλύτερα) και προσθέτεις τηλεπαιχνίδια χωρίς κανένα ενδιαφέρον και σειρές που τα σενάρια θυμίζουν τον παλιό κακό Αλφα με μονοψήφια σε όλο το prime time. Και μετά ήρθαν οι Γερμανοί για να τον σώσουν. Δεν υπήρχε κανένας λόγος να κοπούν σειρές και εκπομπές που χτύπαγαν 20αρια+ γιατί με τόσο ανταγωνισμό είναι βέβαιο ότι δύσκολα θα ξαναχτιστεί συνήθεια. Το αποτέλεσμα θα είναι στο β’ μισό της σεζον τα περισσότερα προγράμματα να κουνήσουν μαντήλι. Να δούμε με τι λεφτά θα κάνουν νέα προγράμματα και τι απόδοση θα έχουν… Περίεργα «λάθη» αν σκεφτείς ότι η νέα διοίκηση δεν είναι συνηθισμένη ούτε σε σπατάλες, ούτε σε κοψίματα πετυχημένων προγραμμάτων…

Κεφάλαιο Σκαι

Ο Σκαι φέτος είπε να αντιγράψει συνταγές άλλων καναλιών, επενδύοντας σε σειρές στη βραδινή ζώνη. Αποτέλεσμα; Αποτυχία. Είναι δεδομένο ότι στην prime time το κοινό θέλει να έχει επιλογές προγραμμάτων. Δεν θα σταθεί κάθε μέρα να δει συγκεκριμένες σειρές αν δεν του κεντρίσουν πολύ το ενδιαφέρον. Επειδή λοιπόν οι σειρές είναι μέτριες εως κακές, ο κόσμος ψάχνει τα ριάλιτι – κοινώς προγράμματα που δεν χρειάζεται να έχει παρακολουθήσει τη συνέχεια για να ξέρει τι γίνεται και θα τον διασκεδάσουν την ώρα που θα τα δει. Το ίδιο ισχύει και για τις σειρές των άλλων καναλιών, που στην πλειοψηφία τους είναι αδιάφορες σεναριακά. Ας μην ξεχνάμε ότι στο παρελθόν μόνο πρωτότυπα σενάρια έκαναν μεγάλες επιτυχίες. Για να επανέλθω στον Σκαι, είχα προβλέψει ότι δεν θα τα πήγαινε καλά διότι το κοινό δεν έχει συνηθίσει να βλέπει σιριαλ στο πρόγραμμά του. Αν δεν ήθελε να κάνει το survivor (που θεωρώ ότι με καλύτερες ομάδες θα έκανε καλύτερα «νεανικά» από τις 8 λέξεις), ας έκανε Voice, Ταλέντο και ένα ακόμα καινούργιο ριάλιτι από την αρχή της σεζον. Σίγουρα τα πράγματα θα ήταν διαφορετικά. Όσο για το υπόλοιπο πρόγραμμα, τα λάθη διαδέχτηκαν το ένα το άλλο. Λάθος η μετακίνηση της Τατιάνας στο σ-κ και η έλευση Λιάγκα στην ώρα της (αποτέλεσμα πλέον ο Λιάγκας να κάνει χαμηλότερα νούμερα από τα περσινά της), λάθος τα τόσα τηλεπαιχνίδια και η αξιοποίηση του Τανιμανίδη σε καθημερινό (τον καίνε χωρίς να φταίει σε κάτι), λάθος και η παρουσία Λιάγκα σε δύο εκπομπές ταυτόχρονα, λάθος και ο Αδύναμος κρίκος με τον συγκεκριμένο παρουσιαστή… Το μόνο καλό είναι ότι δεν συνέχισαν το power of love. Και ο Μουτσινάς εννοείται.

Κεφάλαιο νέο Μεγκα

Είναι σίγουρο ότι ακόμα και με επαναλήψεις παλιών σειρών θα χτυπήσει τις «χαζές» νέες σειρές των άλλων καναλιών. Ποιος είπε ότι ο κόσμος βλέπει gntm γιατί του αρέσει; Μπορεί να το βλέπει γιατί δεν υπάρχει κάτι ενδιαφέρον εκείνες τις ώρες… Αν υπάρχει ένα Παρα πέντε στο τηλεκοντρόλ, είμαι σίγουρος ότι πολλοί θα το γύριζαν. Καλώς να έρθει λοιπόν το νέο Μεγκα, ώστε να πιεστούν οι «απέναντι» να κάνουν καλύτερες παραγωγές και καλύτερα σενάρια. Ιδέες υπάρχουν, νέοι σεναριογράφοι πολλοί. Ας στραφούν σε αυτά.

Κεφάλαιο Αντ1

Φυσικά σε όλο τον παραπάνω συλλογισμό περί «κακών» σειρών αναφερόμουν και στον Αντ1 που με μόνη εξαίρεση τις Άγριες μέλισσες, δεν βλέπω κάτι άξιο αναφοράς. Ακόμα και η Φριτέζα, θεωρώ ότι οι μέτριες αποδόσεις της θα «εξαφανιστούν» αν τυχόν αρχίσει το νέο Μεγκα με Παρα πέντε στο prime time. Επαναλαμβάνω ότι πολύς κόσμος βλέπει ό,τι βλέπει επειδή τα «απέναντι» είναι
πολύ πιο αδιάφορα. Τάση δεν υπάρχει όταν μια σειρά που κάνει β΄κύκλο δεν χτυπάει τουλάχιστον 20αρια σε κάθε προβολή. Για το Μην ψαρώνεις δεν έχω να πω κάτι… Κακώς το συνέχισαν. Γενικά όμως ο Αντ1 διανύει μια καλή χρονιά. Τα περισσότερα προγράμματα του «βγαίνουν» και φλερτάρει με πρωτιά. Αν είχε καλύτερα σενάρια στη βραδινή ζώνη, θα μιλούσαμε για μεγάλη επιτυχία. Μακρυπούλια, Μπεκατώρου, Παπαδάκης, Σκορδά (ναι, θα την βάλουμε γιατί χτυπάει και πρωτιές και γενικά δεν πάει χάλια, με δεδομένο τον ανταγωνισμό που έχει ανέβει), Χατζηνικολάου, Μέλισσες… Ακόμα και ο Γρηγόρης έχει ανέβει αισθητά.

Κεφάλαιο Οπεν

Η αυτοκτονία που λέγαμε προηγουμένως με τον Αλφα; Χτύπησε κι εδώ. Λάθη πολλά. Άφησαν τον Μουτσινά να φύγει, βάλανε το Σταματόπουλο σε καθημερινή εκπομπή ενώ τον βλέπουμε και το σ-κ (γκώσαμε), τηλεπαιχνίδια με πολλούς κανόνες και αδιάφορα (ένας για όλους), ξένες και ελληνικές ταινίες χιλιοπαιγμένες… Με μια Καινούργιου και ένα Κόκκινο ποτάμι, δεν θα κάνουν «θαύματα». Προβλέπω φουλ περικοπές και σε πρόσωπα και σε μπαντζετ… Και που να αρχίσει το νέο Μεγκα…

Κεφάλαιο Λιάγκας-φοιτήτρια

Χωρίς να θέλω να τον δικαιολογήσω, θα πω αυτό που σκεφτήκαμε όλοι όταν είδαμε το απόσπασμα. Φυσικά και δεν αντιμετωπίστηκε ορθά στον τηλεοπτικό αέρα. Αλλά πολλοι απο εμας, λίγο πολύ, στα σπίτια και στα καφέ, αντίστοιχα θα σχολιάζαμε το περιστατικό. Πολύ πιο «βαριά» περιστατικά τα έχουμε κανιβαλίσει μεταξύ μας. Μην κοροϊδευόμαστε. Τα ίδια και χειρότερα θα λέγαμε. Το μεμπτό λοιπόν και ο λόγος που πέσανε όλοι να τον φάνε, κι αυτόν και το πανελ, είναι ότι όλο αυτό έγινε στον τηλεοπτικό αέρα. Πολύ κακό για το τίποτα. Ο Λιάγκας ανέκαθεν έλεγε αυτά που σκεφτόταν χωρίς να τα «φιλτράρει». Και για αυτό έκανε επιτυχία. Αν τον βάλουν σε «περιορισμούς», αυτόματα του ρίχνουν την «τηλεοπτική αξία».

Γράφει ο Perastikos.

Δημοσίευση σχολίου

24Σχόλια

ΠΡΟΣΟΧΗ!

Σχόλια άσχετα με το θέμα,υβριστικά προσβλητικά ή κεφαλαία ,θα διαγράφονται χωρίς καμία εξήγηση.

Την ευθύνη για το περιεχόμενο των σχολίων φέρει αποκλειστικά ο συγγραφέας τους και όχι το SITE TVNEA.COM.

Από την στιγμή που ο χρήστης γράφει σχόλιο αποδέχεται τους παρακάτω όρους του Tvnea.com .

Οροι χρήσης Tvnea.com (κάνε κλικ εδώ).

Τα σχόλια δικά σας
Υποβολή Παραπόνων στο email:tvnea@hotmail.com

  1. Αχιλλέας Μητρόπουλος22 Νοεμβρίου 2019 στις 8:45 μ.μ.

    Να με συγχωρείτε, αλλά το "Έρωτας Μετά" δεν ανήκει στη γενίκευση που γράφετε περί αδιάφορων σεναρίων και σειρών που θυμίζουν παλιό κακό alpha. Η σειρά είναι άκρως ενδιαφέρουσα σεναριακά και σκηνοθετικά και πραγματικά αδικείται στα νούμερα τηλεθέασης. Δεν της αξίζει το τσουβάλιασμα με τις υπόλοιπες του καναλιού.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Δεν ξέρω τι κάνεις με τις παρέες σου η τι κάνει ο καθένας καλό είναι να μη γενικεύουμε. Εγώ στη δική μου όχι δεν κοροϊδεύω ούτε γελοιοποιω την ασέλγεια το βιασμό και γενικά την κακοποίηση. Τώρα αν εσάς σας φαίνονται θέματα προς παραγωγή αστείου λυπάμαι πολύ. Δεν καταλαβαίνω αυτό που λες επειδή ο Λιάγκας είναι χοντροκομμένος θα πρέπει να τον ανεχτεί το κοινό σε ο.τι λέει? Όπως βλέπεις ο κόσμος του γυρνάει την πλάτη και μπορώ να σου εξηγήσω το λόγο αν θες σαν τηλεθεατής. Στην αρχή μπορεί να έβλεπες το καφριλικι και να γελαγες γιατί ήταν αυθόρμητο. Πλέον όμως κατάλαβε ότι κάποτε πουλούσε και το κάνει επίτηδες για να φανεί πατώντας ακόμα και στα πιο σοβαρά θέματα πχ bulling με κορυφαίο το τελευταίο. Και ο κόσμος τον σιχαθηκε. Εγω θέλω να πω ότι ρε παιδια μην σχολιάζετε άσχημα ούτε τον ίδιο ποσω μάλλον την οικογένεια του. Είδα σχόλια τραγικά που δε μας τιμούν σαν ανθρώπους. Νομίζω ότι κατάλαβε και ο ίδιος τη χυδαιότητα του. Τώρα όσον αφορά τα υπόλοιπα που λες θα συμφωνήσω απόλυτα με εξαίρεση τη φριτεζα εμένα μαρεσει τρομερά και έχει ωραίο χιούμορ και νομίζω είναι καλύτερη από περσυ στην πλοκή. Απλά ο κόσμος προτίμησε να δει κάτι άλλο. Για τη Φαίη θα συμφωνήσω πολλές μέρες είναι πρώτη και δεν καταλαβαίνω γιατί υπάρχει ένα κλίμα εναντίον της ειδικά από έναν συγκεκριμένο δημοσιογράφο. Ούτε εγώ πάω την Φαίη αλλά κάποια πράγματα φαίνονται. Περαστικε να σε διαβάζουμε πιο συχνά .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ο σκάι είναι πλέον η ντροπή του τηλεκοντρολ. Προσωπικά το έβγαλα και στη θέση του έβαλα το nickelodeon.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Εγώ μόνο κακίες διαβάζω στο άρθρο καμία κριτική Γιατί δεν λες αδιάφορα το έρωτας μετά και το κρατάς μυστικό ούτε και τη φριτέζα μέτρια κωμωδία Μόνο για αυτό που έγραψες για το mega συμφωνώ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αφήνω πρώτη φορά σχόλιο ενώ παρακολουθώ καιρό τη σελίδα. Είναι η πρώτη φορά που δε ξέρω πως να αντιμετωπίσω όλη αυτή την κριτική. Προγράμματα υπάρχουν πολύ καλύτερα και αξιόλογα από το GNTM την ίδια ακριβώς ώρα απλώς αυτή είναι η "κουλτούρα" μας.Χωρίς να θέλω να προσβάλω όσους το παρακολουθούν, όπως είναι αρκετοί φίλοι μου και η οιοκεγένια μου. Θέλουν και το προτιμούν. Και όλο αυτό για το νέο mega. Κάτσε να έρθει πρώτα. Γιατί δλδ αυτό να κάνει "καλές" σειρές που τα αλλα κανάλια δε μπορούν; Στο μόνο που θα συμφωνήσω είναι για την αυτοκτονία του Alpha και τις καλές κινήσεις του Star. Και για το τέλος: δλδ ειλικρινά έτσι θα σχολιάζατε το περιστατικό με τη φοιτήτρια με την παρέα σας; Και έτσι θα το σχολιάζαμε και όλοι εμείς; #Not

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. 1ον ΟΧΙ δεν κανιβαλίζουμε όλοι με τις παρέες μας περιστατικά ασέλγειας. Δεν είμαστε όλοι ίδιοι. Και το κυριότερο...τι θα πει ''Πολύ κακό για το τίποτα, έτσι ήταν πάντα ο Λιάγκας''. Αν έτσι ήταν πάντα ο Λιάγκας και δεν μπορεί να αλλάξει προς το καλύτερο, τότε ΔΕΝ έχει θέση σε μια τηλεόραση του ''σήμερα'' και πολύ περισσότερο του ''αύριο''. Ας μείνει στο χρονοντούλαπο.

    2ον Αυτοί που επιλέγουν τα ριάλιτι τα επιλέγουν γιατί πολύ απλά, τους αρέσει η τρασίλα! Το ότι η μυθοπλασία στο σύνολο της παραμένει μέτρια δεν δίνει καμία δικαιολογία στο κοινό που αρέσκεται να τρέφεται με σκουπίδια. Και στις αρχές του 2000 που η μυθοπλασία ήταν στα πάνω της ακόμα, παλι τεράστιο μέρος του κοινού επέλεγε το ''Big Brother'' και τα λογής λογής ξαδερφάκια του...

    3ον Το ότι οι ''Αγριες Μελισσες'' και το ''Κόκκινο ποτάμι'' βρήκαν το κοινό τους δεν σημαίνει αυτόματα ότι ΟΛΕΣ οι υπόλοιπες σειρές που δεν κάνουν δυνατά νούμερα είναι για πέταμα. Δεν κρίνονται ΟΛΑ από τα νούμερα. Πολλές σειρές στην ιστορία της ελληνικής - αλλά και της ξένης - τηλεόρασης έκαναν μικρά νούμερα αλλά κέρδιζαν μέχρι και βραβεία για την ποιότητα τους. Μπορεί το ''Ερωτας μετα'' του Alpha και το sequel του ''Λόγω τιμής'' στον Skai να μην είναι το απαύγασμα της ποιότητας αλλά σίγουρα είναι ΠΟΛΥ πάνω από τον μέσο όρο της σημερινής μυθοπλασίας και τους άξιζε σαφέστατα καλύτερη τύχη.

    4ον Κρατήστε μικρό καλάθι για το νέο Mega. Δεν σώζεσαι μόνο από τις επαναλήψεις των 90s και αρχων 2000. Και μην ξεχνάμε ότι και στο παλιό Mega μετά το ''Νησί'' είχε πέσει πολύ η ποιότητα της μυθοπλασίας του με σειρές κονσέρβα διασκευές του εξωτερικού, μέτρια σενάρια ή ...σαπούνια και μέτριους ηθοποιούς που απλά έκαναν τηλεθέαση επειδή έπαιζαν στο ''Mega' που είχε την φόρα του brand name του ακόμα πριν απαξιωθεί. Η σκιά του παλιού Mega είναι βαριά και οι εποχές έχουν πια αλλάξει. Πολυ...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα ναι οσοι βλεπουν gntm το βλεπουν επειδη τους αρεσει αλλοως δε θα το βλεπε , τυχαιο που απεναντι απο τις μελισσες κοντευει να φτασει 40αρι?η ειναι αδιαφορο προγραμμα και οι μελισσες?δλδ ποσο πιο δυνατο προγραμμα θα επρεπε να ειχε απεναντι πια?νταξει δε μας αρεσει αλλα ας μη λεμε και οτι θελουμε το gntm αν ειχε οντως μονο αδιαφορα προγραμματα απεναντι θα ειχε τη πορεοα του survivor 1

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Αρχικά δεν ξέρω πώς είναι οι παρέες σου για να σχολιάζουν έτσι το περιστατικό με την φοιτήτρια, αλλά ο περισσότερος κόσμος όχι μόνο δεν γέλασε αλλά μπήκε και στην θέση της κοπέλας. Αν λοιπόν το κάνεις αυτό καταλαβαίνεις πόσο λάθος ήταν ο σχολιασμός του Λιαγκα. Όσο για την επάνοδο του MEGA φαντάζομαι ότι ο Μαρινάκης δεν πήρε ένα ολόκληρο κανάλι για να στηριχτεί στις παλιές σειρές. Οπότε καλές οι επαναλήψεις, όμως θα πρέπει να φτιάξει και νέο πρόγραμμα. Και μετά από τόσα χρόνια δεν ξέρω εάν αυτό θα είναι εύκολο. Εδώ ο ΆΛΦΑ δυσκολεύεται φέτος που έχει συνεχή ροή σαν κανάλι , όπως δυσκολεύτηκε και ο ΑΝΤ1 τα προηγούμενα χρόνια. Άρα θα δούμε τι θα γίνει. Δεν υπάρχει λόγος να βγάζουμε πρώιμα συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Δεν μου αρεσε καθόλου αυτό το άρθρο
    Μισικακιες
    Σας διαβάζω πολύ καίρο αλλά ελεος
    Τα μισά δεν ισχύουν

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Κατηγορούν για trash επιλογή των καναλιών τα reality, αυτοί που βλέπουν φανατικά gntm, masterchef και globetrotters. Το σταρ που κατήργησε κάθε concept και το έκανε σκληρό ριαλιτι. Μοντέλα να μαλλιοτραβιουνται, ζεύγος βαρθακουρη να ξεκατινιαζεται και Masterchef να επενδυει στις κόντρες των παικτών και όχι στο φαγητό.

    Βάλε nickelodeοn σε όλα τα κανάλια αγαπητέ ή καλύτερα κλείσε την τηλεόραση αφού απελπίζεσαι τόσο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. 1ον Δεν πρόκειται περί κριτικής, αλλά περί σχολιασμού. Όπως ακριβώς κάνει ο καθένας μας.

    2ον Δεν μίλησα για συγκεκριμένες σειρές, ούτε καν για όλες. Προφανώς υπάρχουν κι εξαιρέσεις. Τα νούμερα καλώς ή κακώς είναι αντιπροσωπευτικά του αν είναι καλή μια δουλειά ή όχι. Σπάνια δεν έχουν ανταμειφθεί με επιτυχία καλά σενάρια. Άρα λοιπόν, όσοι λέτε ότι σας αρέσει η τάδε σειρά και κακώς την αδικώ, μιλάτε για τον εαυτό σας και το προσωπικό σας γούστο. Όχι για το μέσο όρο. Κι εγώ αν είχα φανατιστεί με μια σειρά, θα την υποστήριζα κι ας έκανε 10%.

    3ον Στο θέμα του Λιάγκα γράφω όλοι μας "λίγο πολύ". Κάποιοι μπορεί να είναι στο "λίγο", κάποιοι στο "πολύ". Δεν μιλάμε για περιστατικό βιασμού ανθρώπου, γιατί κάποιοι μάλλον το έχετε μπερδέψει... Και ναι, πάρα πολλοί άνθρωποι θα το σχολίασαν αντίστοιχα μεταξύ τους. Όχι όλοι, έχετε δίκιο. Ήταν άστοχο να το γενικεύσω. Πολλοί, ναι. Το ότι έγινε στον τηλεοπτικό αέρα ήταν το πρόβλημα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ας είχε κόρη ο Λιάγκας και θα τον βλέπαμε αν θα γελούσε ή αν θα αντιδρούσε στο περιστατικό με την φοιτήτρια & τον ανώμαλο

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Να είσαι συχνότερα περαστικός...μας αρέσει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχιλλέας Μητρόπουλος23 Νοεμβρίου 2019 στις 1:35 μ.μ.

    "Τα νούμερα καλώς ή κακώς είναι αντιπροσωπευτικά του αν είναι καλή μια δουλειά ή όχι. Σπάνια δεν έχουν ανταμειφθεί με επιτυχία καλά σενάρια."
    Δεν ισχύει αυτό, αν σκεφτεί κανείς τα τεράστια νούμερα που έχουν κάνει ανεκδιήγητες εκπομπές στο παρελθόν, ριάλιτι, επιθεωρήσεις τύπου Σεφερλή, πρωινάδικα τύπου Καινούριου, κτλ, ενώ αντίστοιχα δεν έχουν κάνει ΠΟΤΕ τηλεθέαση σειρές με πολύ αξιόλογα σενάρια και άρτιες παραγωγές που προβάλλονταν στην ερτ. Κι αυτό με τα αξιόλογα σενάρια της ερτ δεν είναι θέμα προσωπικού γούστου. Δεν μπορεί επομένως η τηλεθέαση να αποτελεί "μπούσουλα" για τον σχολιασμό της ποιότητας μιας εκπομπής, παρά μόνο για την εμπορικότητά της ως τηλεοπτικό προϊόν.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Αχιλλεας Μητροπουλος

    Η Ερτ όπως και κάθε κανάλι, έχει ένα "ταβάνι" τηλεθέασης. Οι σειρές που αναφέρεις με τα άρτια σενάρια, δεν πλησίασαν αυτό το ταβάνι; Είσαι σίγουρος ότι έκαναν αποτυχία για τα δεδομένα της ερτ; Ποιές σειρές λες και τι νούμερα έκαναν ακριβώς;

    Τρανό παράδειγμα αυτού που λέω είναι η επιτυχία του Κόκκινου ποταμιού σε ένα κανάλι που τίποτα δεν πάει καλά. Ή π.χ. πέρσι το Ου φονεύσεις που έκανε κάποιες διψήφιες τηλεθεάσεις ενώ καμία άλλη σειρά του Οπεν δεν έκανε. Σημάδι ότι η ποιοτική και ενδιαφέρουσα δουλειά ανταμείφθηκε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Στο οπεν είναι ευχαριστημένοι με το trash προϊόν της Καινούργιου, αυτό κάνει νούμερα αφού κάθονται όλες οι γυναίκες και το απογειώνουν. Συνήθως τα σκουπίδια φέρνουν νούμερα, ο κίτρινος αρχισυντάκτης της Καινούργιου το ξέρει καλά και όλη η εκπομπή είναι ψευτικα τηλεφωνικα διλήμματα.

    Ο λιαγκας έκανε λάθος το παραδέχτηκε και το πληρώνει. Εδω βουλευτές που λένε ότι σιγά μωρε τι ειναι ενας βιασμος ανηλίκων μια φορα το εξάμηνο στη Μόρια, ούτε ζητάνε Συγγνώμη ούτε ξεσηκώνεται κάνεις που θα έπρεπε.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Διαφωνώ και εγώ όσον αφορά τα νούμερα κι αν δείχνουν αν μια δουλειά είναι καλή ή όχι. Αν το πάμε έτσι οι 50 αποχρώσεις του γκρι είναι αριστούργημα ως βιβλίο αφού έκανε τρελές πωλήσεις παγκοσμίως! Δεν είναι έτσι. Σκουπίδι είναι που ποτέ δεν θα έπρεπε κανονικά να εκδοθεί πόσο μάλλον να γίνει ταινία. Το Έρωτας μετά είναι πολύ προσεγμένη δουλειά σε όλα τα επίπεδα αλλά πάει χάλια. Κανονικά θα έπρεπε αυτή η σειρά να ανταγωνίζεται με τις Μέλισσες για την πρωτιά και όχι το ριάλιτι όπου ξεκατινιάζονται κάποιες, μαχαιρώνονται πισώπλατα, φωτογραφίζονται με κότες και σε εν κινήσει ντουζιέρες στην Αθήνα και τους δίνουν επαγγελματικές συμβουλές κάποιοι ενώ ξέρουν πως δεν θα κάνουν τίποτα όταν το ριάλιτι τελειώσει. Τις κοροϊδεύουν κατάμουτρα και αυτές το ξέρουν αλλά το δέχονται γιατί στο πίσω μέρος του μυαλού τους δεν έχουν τη μόδα αλλά το πως θα πάρουν μια θέση σε ένα πάνελ ή θα γίνουν ηθοποιοί και τραγουδιστές! Το ίδιο και με το Master Chef. Δεν πάνε να γίνουν μάγειρες ή για να μάθουν αλλά μπας και τους πάρουν ως μάγειρες σε κάποια εκπομπή ή ακόμα καλύτερα για να αποκτήσουν τη δική τους εκπομπή. Και ο κόσμος τα βλέπει όλα αυτά γιατί πολύ απλά του αρέσει το ξεκατίνιασμα και η κλειδαρότρυπα. Αν τα άλλα προγράμματα δεν είναι καλά πολύ απλά κλείνεις την τηλεόραση και ανοίγεις ένα βιβλίο, σερφάρεις στο διαδίκτυο, ακούς μουσική, βγαίνεις έξω με τους φίλους σου,βλέπεις ταινίες ή σειρές στο Netflix αν έχεις κλπ κλπ κλπ. Υπάρχουν και άλλες επιλογές. Δεν επιλέγεις το σκουπίδι που δεν έχει να σου προσφέρει τίποτα επειδή οι επιλογές απέναντι είναι κακές.
    Του Star μέχρι τώρα του έχουν βγει τα προγράμματα αυτά και δυστυχώς θα του βγαίνουν όσο τα ανανεώνει και βάζει ακόμα περισσότερα σκληρά στοιχεία ριάλιτι σε αυτά. Και το επόμενο GNTM επιτυχία θα έχει αν μπουν σε αυτό και άντρες όπως λένε. Το χειροκρότημα το αξίζουν οι άνθρωποι του STAR όχι για τα ριάλιτι με τα οποία έχουν γεμίσει το Prime time αλλά γιατί ξέρουν πως να τα ανανεώνουν και έτσι να κρατούν τον κόσμο που διψά για ίντριγκες και κόντρες σε αυτά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Αχιλλέας Μητρόπουλος23 Νοεμβρίου 2019 στις 3:50 μ.μ.

    Επίσης, επικρατεί μια σύγχυση στο θέμα προσωπικό γούστο και ποιότητα σε σχέση με την τηλεθέαση. Η ποιότητα ενός τηλεοπτικού προϊόντος υφίσταται ή όχι εξαρχής εν τη γενέσει του (εκτός αν αλλοιωθεί στην πορεία) προτού φτάσει στην κρίση των τηλεθεατών και εξαρτάται αποκλειστικά από τους δημιουργούς του. Το προσωπικό γούστο μπαίνει στη συνέχεια της ιστορίας και έγκειται στις επιλογές του τηλεθεατή. Επομένως η τηλεθέαση δεν εξάγει συμπεράσματα για ποιότητα, αλλά για προσωπικό γούστο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Αγαπητε το gntm παιζει απεναντι στις Αγριες Μελισσες και το περναει σε τηλεθεαση την ωρα που παιζουν μαζι. Αλλα ακυρο αυτο που γραφεις οτι ο τηλεθεατης δεν εχει κατι αλλο να δει και βλεπει αναγκαστικα gntm. H Σκορδα δεν φερνει καμια πρωτια. Ειναι μερες που ερχεται τριτη και καταιδρωμενη. Ασε που εχει να δει εικοσαρι εβδομαδες. Οσο για τον Λιαγκα ασχολιαστο. Γιατι αν σχολιαζεις ετσι και εσυ ενα τοσο τραγικο γεγονος εισαι αξιοςτης μοιρας σου. Αν συνεβαινε σε προσωπο δικο σου ετσι θα το αντιμετωπιζες; Ακυρο και αστοχο το σχολιο σου. Αν το εκανε το σχολιο αυτο ο Λιαγκας και οι γυναικες της παρεας του σε δικο σου προσωπο. Θα γελουσες ετσι. Μπραβο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Πάρα πολλές εκπληκτικές σειρές έχουν περιοριστεί σε μικρότερα νούμερα ακόμα και στις ''χρυσές εποχές'' της tv και όχι μόνο στην ΕΡΤ που ήταν η μονίμως αδικημένη. (Η Κίτσου π.χ είχε δώσει μια συγκλονιστική ερμηνεία 10 χρόνια πριν ως Μαρία Πολυδούρη στον ''Καρυωτάκη'' της ΕΡΤ αλλά το ευρύ κοινό την έμαθε μόνο όταν πήγε στην ιδιωτική και έγινε ''viral''.)

    Έκανε ποτέ το εκπληκτικό ''Δεκα'' του Καραγάτση στον Alpha 30αρια ή 40αρια? Η ''Τελευταία παράσταση'' επίσης στον Alpha με τη ζωή της κορυφαίας Λαμπέτη, ερμηνευμένη απο Καραμπέτη και Καλογήρου, ούτε 20% δεν έπιασε. Ακόμα και οι ''Μάγισσες της Σμύρνης'' στο Mega το πολύ 20 με 25% έπιαναν. Όλες οι σειρες αυτές που ανέφερα όμως άφησαν το στίγμα τους μέσα στο χρόνο και αναγνωρίζονται σήμερα ως μερικές από τις ποιοτικότερες στιγμές της ελληνικής tv. Να θυμηθώ επίσης και το ''Δεληγιάννειο Παρθεναγωγείο'' που στην πρώτη του προβολή έκανε 20 μέχρι το πολύ 25% τηλεθέαση και τότε θεωρήθηκε ''αποτυχία'' αφού όλοι συνέκριναν τα νούμερα με τα 60αρια του ''Καφε της χαράς'' που είχε προηγηθεί. Σήμερα το ''Δεληγιάννειο'' έχει βρει το κοινό του μέσω youtube που έχει μερικές εκατοντάδες χιλιάδες views κάθε επεισόδιο και θεωρείται ως μακράν το ποιοτικότερο σενάριο που έδωσαν Ρωμας - Χατζησοφιά και η καλύτερη στιγμή του Ρωμα ως ηθοποιού.

    Απο την άλλη φυσικά εύπεπτες τρασίλες με ευκολία εκτοξεύονταν σε μυθικά ποσοστά απο πάντα. Η τηλεθέαση αφορά καθαρά και μόνο την εμπορικότητα ενός προϊόντος. Η ποιότητα - και η διαχρονικότητα - είναι ένα άλλο θέμα. Πολλές φορές και αντιστρόφως ανάλογο της τηλεθέασης...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Αχιλλέας Μητρόπουλος24 Νοεμβρίου 2019 στις 2:08 π.μ.

    10.43 συμφωνώ απόλυτα μαζί σου. Εκτός από την υπέροχη "Τελευταία Παράσταση", το εκπληκτικό πράγματι "Δέκα" και τα υπόλοιπα που αναφέρεις, θα προσθέσω στα πολύ αδικημένα την "Αίθουσα του θρόνου" από mega και την "Εκτέλεση" από ANT1 που δυστυχώς δεν είχαν βρει την ανταπόκριση που άξιζαν. Επίσης από ερτ οι "Ασθενείς και οδοιπόροι", τα "Παιδιά της Νιόβης" και πάρα πολλά ακόμη. Όπως πολύ δίκιο έχεις και για το θέμα της Κίτσου. Πόσοι από αυτούς που ξαφνικά είδαν το φως το αληθινό με τις Μέλισσες, είχαν κάνει τον κόπο να θαυμάσουν την υπέροχη Κίτσου ως Μαρία Πολυδούρη στον "Καρυωτακη";;; Αλλά βλέπεις τότε δεν είχαν ανακαλυφθεί ακόμη τα viral και τα trends...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. Αυτά ήταν τα δικά μου σχόλια όσο αφορά τα νούμερα και τα λάθη των καναλιών παιδιά. Και όπως είχα το δικαίωμα εγώ να τα κάνω, έτσι έχετε κι εσείς να με κρίνετε!

    Δεν είπα ότι ό,τι κάνει νούμερα είναι και καλό ποιοτικά. Είπα ότι μια πολύ καλή δουλειά σε όλα τα επίπεδα συνήθως ανταμείβεται στην τηλεθέαση. Και οι σειρές που ανέφερες φίλε 10.43 δεν πήγαν χάλια. Όλες θυμάμαι να έκαναν διψήφιες τηλεθεάσεις και σίγουρα όχι τα φετινά μονοψήφια. Την ερτ ποτέ δεν την επιλέγαμε για μυθοπλασία διότι δεν την ξέρουμε έτσι, οπότε είναι λογικό οι σειρές της, καλές κακές, να αδικούνται πάντα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Αχιλλέας Μητρόπουλος24 Νοεμβρίου 2019 στις 12:09 μ.μ.

    "Όλες θυμάμαι να έκαναν διψήφιες τηλεθεάσεις και σίγουρα όχι τα φετινά μονοψήφια."
    Ναι, απλώς διψήφιες τηλεθεάσεις σε μια εποχή που τα διψήφια 30άρια και 40άρια έδιναν κι έπαιρναν σε αντίθεση με σήμερα, με αποτέλεσμα τα παραπάνω να μην συγκαταλέγονται ποτέ στις επιτυχίες της χρονιάς. Μπορεί για τα φετινά δεδομένα να είχαν κριθεί ως επιτυχίες, όχι όμως για τα δεδομένα της εποχής που προβάλλονταν.

    "Την ερτ ποτέ δεν την επιλέγαμε για μυθοπλασία διότι δεν την ξέρουμε έτσι".
    Μα η υενεδ και μετέπειτα ερτ ήταν το πρώτο κανάλι που έβγαλε σειρές με το τσουβάλι και μάλιστα όταν βγήκαν τα ιδιωτικά κανάλια, εκείνη είχε ήδη προϊστορία.
    Απλώς μάλλον όλα είναι θέμα μόδας και τάσεων και κινητήριος δύναμη η ισχύς του μάρκετινγκ και όχι η πραγματική δίψα του τηλεθεατή για ποιότητα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
Δημοσίευση σχολίου

#buttons=(Accept !) #days=(20)

Our website uses cookies to enhance your experience. Learn More
Accept !