από όσα κανάλια παραβίασαν τους όρους της άδειας



Τηλεοπτικούς σταθμούς που κατέχουν άδεια περιφερειακής εμβέλειας αλλά δεν έχουν δικαίωμα προβολής ειδησεογραφικών εκπομπών εξετάζει μεταξύ άλλων αυτή την περίοδο το Εθνικό Συμβούλιο Ραδιοτηλεόρασης.

Όπως φαίνεται, οι σταθμοί αυτοί είναι αρκετοί και ενδεικτικά να αναφέρω τους Contra, Action24, Smile, Βεργίνα TV, που ,όπως προκύπτει από τον έλεγχο της ανεξάρτητης Αρχής, κατέχουν άδεια περιφερειακής εμβέλειας «μη ενημερωτικού προγράμματος». Το Συμβούλιο έχει καλέσει ήδη κάποιους σε ακρόαση καθώς θεωρούν ότι παραβιάζουν τους όρους της άδειας που έχουν αποκτήσει.

Στο σημείο αυτό αξίζει να αναφέρω ότι έχουν περάσει πολλά χρόνια από τότε που έχουν δοθεί οι άδειες σε περιφερειακούς σταθμούς και πολλοί από αυτούς έχουν αλλάξει ιδιοκτησιακό καθεστώς, με αποτέλεσμα… πηγαίνοντας από τον έναν στον άλλο να έχει γίνει… παραποίηση των όρων αδειοδότησης αλλά τώρα θα κληθούν από το ΕΣΡ και θα πρέπει να δώσουν τις κατάλληλες εξηγήσεις.

Melasblog - Newsit

Δεν υπάρχουν σχόλια:

loading...