Ο Ρήγας ξεκαθαρίζει για την αποχώρηση της Σοφίας Μουτίδου...


Με αφοπλιστική ειλικρίνεια, ο σκηνοθέτης και ηθοποιός, Αλέξανδρος Ρήγας, μιλά τόσο για τις
συναδέλφους του ,Χρύσα Ρώπα- Σοφία Μουτίδου, όσο και για τις στιγμές που αδίκησε τους ανθρώπους με τους οποίους συνεργαζόταν στο παρελθόν.

Γιατί σε κάθε δουλειά σου έχεις έναν,ή και παραπάνω, αντικειμενικά δύσκολους συνεργάτες; 
Πιστεύω ότι οι ταλαντούχοι άνθρωποι έχουν μια ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση και ένα όχι τόσο ισορροπημένο νευρικό σύστημα. Όταν για παράδειγμα βλέπω τη Χρύσα Ρώπα, με την οποία έχουμε δουλέψει πολλές φορές μαζί και έχουμε «σκοτωθεί» άλλες τόσες, να ανεβαίνει πάνω στη σκηνή και να παθιάζεται, να παλεύει για την ατάκα -το μερτικό της στο σανίδι- και τελικά, να την καθαγιάζει εκεί, τότε υποκλίνομαι. Και δεν με νοιάζει αν το ίδιο βράδυ μαλώσουμε και το επόμενο πρωί δεν μιλάμε πάλι. Σέβομαι πάρα πολύ το ταλέντο.  

Με τη Σοφία Μουτίδου τι έγινε και αποχώρησε στα μέσα της σεζόν από την παράσταση, «Μπαμπά μην Ξαναπεθάνεις Παρασκευή»;   
Η Σοφία είναι άλλος ένας ιδιαίτερος άνθρωπος. Πολύ έξυπνη, πολύ καλλιεργημένη, πολύ ταλαντούχα. Την εκτιμώ βαθύτατα και δεν θα πω άσχημη κουβέντα για εκείνη γιατί έχουμε φάει και έχουμε πιει μαζί, έχω πάει στο σπίτι της, την έχω παντρέψει, έχω πάρει αγκαλιά το παιδί της, έχουμε κάνει άπειρα γέλια, δεν μπορώ όλα αυτά να τα παραβλέψω επειδή κάποια στιγμή, κάτι στράβωσε. Οι επαγγελματικές σχέσεις κάνουν έναν κύκλο. Μπορεί και στη δική μας σχέση να μπήκε προσωρινά μια άνω τελεία αλλά δεν μπορώ να ξεχάσω ό,τι μου έχει χαρίσει πάνω στη σκηνή. Άσε που καμιά φορά δεν καταλαβαίνουμε τις προσωπικές, υγιείς φιλοδοξίες του άλλου και στεκόμαστε, χωρίς να το γνωρίζουμε, εμπόδιο στη διαδρομή του.  

Έχεις υπάρξει σκληρός με συνεργάτες σου;  
Ναι, ειδικά στις πρώτες δουλειές στην τηλεόραση, υπήρχαν εντάσεις. Ήμουν συγκρουσιακός αλλά ξέρεις τι γινόταν; Τώρα καταλαβαίνω ύστερα από τόσα χρόνια ότι έψαχνα τον χώρο μου και επειδή ήμουν πιτσιρίκος, αισθανόμουν ότι έπρεπε να τον ορίσω και με κάποιον τρόπο να επιβληθώ. Και αυτό σε κάνει να πέφτεις συχνά σε φασιστικές συμπεριφορές και αυταρχισμούς που δεν ταίριαζαν ούτε με τους ανθρώπους που συνεργαζόμουν, ούτε με την ιδιοσυγκρασία μου. Μέχρι το 2005, οι συγκρούσεις μου ήταν έντονες, είχα άσχημες περιόδους και αδίκησα ανθρώπους. Έπρεπε όλοι να γυρίζουν γύρω από τον τρόπο που εγώ σκέφτομαι και δουλεύω. Για θέματα που μπορούσαν να λυθούν με μια απλή κουβέντα εγώ ήμουν έτοιμος ανά πάσα στιγμή, για μάχη. Έχω μετανιώσει για όλα αυτά. Στην τελική όλοι το ίδιο πράγμα θέλαμε: την επιτυχία!

Αυτά δήλωσε στο People και τη Φανή Πλατσατσούρα.

Δημοσίευση σχολίου

6 Σχόλια

Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Την σεβάστηκε.... Τίμιος
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Όντως μεχρι το 2005 ακουγονταν πολλοι τσακωμοι.Μετα το "Κοκκινο δωματιο" ισως άλλαξε η στάση του.Πάντως μεχρι και το 2005(με αποκορυφωμα τους "Σταβλους της Ερριετας Ζαιμη")ειχαν γινει και οι πιο ωραιες δουλειες του(ίσως οι φωνές χρειάζονταν τελικα),μετά το "Κοκκινο δωματιο" δεν μου πολυαρεσε καμια.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Αλλά ενταξει μην τρελαθουμε δεν στεκεται ο Ρηγας εμπόδιο στη Μουτιδου.....Δεν ειναι 20 χρονων η Μουτιδου για να της σταθει εμποδιο,την οποια πορεια της,την εχει κάνει.Ισα-ισα η Μουτιδου το μπαμ το εκανε απο σειρα του Ρηγα.Αρα τη βοηθησε
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Ει εσύ ο προηγούμενος. Από σειρά του Ρήγα ή του Ρώμα το έκανε το μπαμ η Μουτίδου;; Για θυμήσου καλύτερα.
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Φυσικα του Ρηγα.Απο τη σειρα του Ρηγα προφανως εγινε γνωστη ακομη και στο Ρωμα.Δεν θυμαμαι να ειχε παιξει κάπου πριν κάνει τη Στελλα Πριοβολου....
Ο χρήστης Ανώνυμος είπε…
Οι "Σταβλοι της Ερριετας Ζαιμη" προηγουνταν του "Καφε της Χαρας",αρα απο ποια σειρα εγινε αντικειμενικα γνωστη;