«Ο Γκάτσος που αγάπησα» στο Ηρώδειο

0 Comments


Μουσικοθεατρική παράσταση με τον Μανώλη Μητσιά και την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη.


Έγραψε μοναδικά τραγούδια. Όλα τα ακριβά στοιχεία της ποίησής του τα ’κανε στίχους που κινητοποίησαν τη ναρκοθετημένη νεοελληνική ευαισθησία, “έτσι καθώς κοιμόταν αναίσθητη” μες στην απέραντη αισθηματολογία των στιχουργών και των επιθεωρησιογράφων» είχε πει για τον ποιητή της «Αμοργού» ο Μάνος Χατζιδάκις.

Η Γέφυρα Πολιτισμού παρουσιάζει τη μουσικοθεατρική παράσταση, «Ο Γκάτσος που αγάπησα» στις 6 Οκτωβρίου στην σκηνή του Ηρωδείου. Ένα αφιέρωμα στον ερωτικό και λυρικό ποιητή της ρωμιοσύνης, Νίκο Γκάτσο που θα απολαύσει το αθηναϊκό κοινό με τη σύμπραξη δυο σημαντικών ονομάτων, της μουσικής και του θεάτρου.

Ο Μανώλης Μητσιάς, ο πρώτος ερμηνευτής των τραγουδιών του Γκάτσου, υποδέχεται στην σκηνή την Καρυοφυλλιά Καραμπέτη που για πρώτη φορά ερμηνεύει τραγούδια και θα απαγγείλει κείμενα σε προσαρμογή της ποιήτριας και πνευματικής κληρονόμου του Γκάτσου, Αγαθής Δημητρούκα.

Μαζί θα τραγουδήσουν τα πιο γνωστά τραγούδια του Γκάτσου, μελοποιημένα από τους: Μάνο Χατζιδάκι, Μίκη Θεοδωράκη, Σταύρο Ξαρχάκο,Δήμο Μούτση και Λουκιανό Κηλαηδόνη.

Τραγούδια που αγαπήθηκαν και τραγουδήθηκαν από τους Έλληνες τα τελευταία εξήντα χρόνια, τραγούδια που συνθέτουν τη συλλογική μας μνήμη και ταυτόχρονα αποτελούν μνημείο της σύγχρονης πολιτιστικής μας κληρονομιάς.

Η Καρυοφυλλιά Καραμπέτη- για πρώτη φορά στον ρόλο της ερμηνεύτριας τραγουδιών- σμίγει αρμονικά με τη διαχρονική αξία του Μανώλη Μητσιά σε ένα μουσικό πανόραμα με τραγούδια όπως: Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα, Ο Γιάννης ο Φονιάς, Τ΄Αστέρι του Βοριά, Αθανασία , Κεμάλ, Αύριο πάλι, Ραλλού, Άσπρη μέρα και για μας, Χάρτινο το Φεγγαράκι, Αθήνα, Ηταν καμάρι της αυγής, Μη μου χτυπάς τα μεσάνυχτα την πόρτα, είναι μερικοί μόνο από τους τίτλους των υπέροχων τραγουδιών που θα πλημμυρίσουν το φθινοπωρινό αυτό βράδυ, το ρωμαϊκό θέατρο.

Συμπράττουν μουσικά οι: Αχιλλέας Wastor-καλλιτεχνική επιμέλεια –πιάνο, Ηρακλής Ζάκκας- μπουζούκι μαντολίνο.

0 Τα Σχόλια σας: